Ga naar inhoud

Maya eet niet!?


marike80

Aanbevolen berichten

Bij het geven van de brokken, bleef Maya in een hoekje liggen, en het maakt niet uit wat ik voor haar neerleg, ze moet niets.

Heb om 15:45 een afspraak bij de dierenarts.

Had laatst een doos bij ze in de kooi, denk dat ze daar teveel van binnengekregen heeft. 

Hebben jullie nog tips?

Kan gewoon aan haar zien dat ze zich niet happy voelt.🤒

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze niet eet, dan is er altijd iets aan de hand, dus het is goed dat je naar de dierenarts gaat. 

Er is nu niet echt iets wat je zelf kunt doen, behalve alles wat ze normaal lekker vind voor haar neus leggen en kijken of ze toch misschien een hapje wil.

Succes zo.

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze alweer eet! Dat vind ik altijd wel het grootste teken dat het weer beter gaat. Verwen haar maar lekker met kruiden en stukjes lievelingsgroente en ververs het hooi maar regelmatig, liever steeds een klein vers plukje, zodat ze ook weer snel hooi zal eten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago zei Lienappelsien:

 Hopelijk gaan de medicijnen hun werk doen.

Als het me lukt om ze bij haar binnen te krijgen, waarschijnlijk wel.🙄

 

Ze is een stuk levendiger dan vanochtend, en eet eigenlijk alles, behalve haar brokjes( science selective).

Zal morgen nog even bellen met de dierenarts over hoelang de medicijnen gegeven moeten worden.

Maar alles ziet er nu een stuk beter uit als vanochtend, want je kon echt zien dat ze niet lekker was.

Zo blij dat ik gegaan ben! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag (maandag ) gestopt met de medicatie. 

Ze is nog steeds levendig en eet goed, alleen is ze nog steeds niet zo van de brokken, ze eet er wel van.

Dus het ziet ernaar uit dat alles weer helemaal goed komt!

Bedankt voor jullie steun!

Het is fijn om hier terecht te kunnen met alle vragen en twijfels. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt je niet te druk hoor, afwijkend gedrag bij konijnen kunnen soms wel iets betekenen. Heb je een konijnkundige dierenarts? Ik zou het als het niet weer terug gaat naar normaal wel contact opnemen namelijk. Misschien is er toch iets van haakjes aan de kiezen?

 

Maar voor nu gewoon goed in de gaten blijven houden dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .