Miekmoek Geplaatst: 3 augustus 2021 Delen Geplaatst: 3 augustus 2021 De handschoen werkte hier ook echt goed! Billy houdt er ook niet van om geborsteld te worden, maar met die handschoen vond hij het net niet zo vervelend dat ie z'n brokjes ervoor liet staan. Tijdens het eten werd er af en toe gekeken van Hee hou toch eens op! En af en toe een kontje de andere kant op gehupst 😅 Maar een haar wat eraf kwam! Scheelt ook weer stofzuigen als ik eventjes elke avond de handschoen erover heen haal.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 augustus 2021 Delen Geplaatst: 4 augustus 2021 De handschoen gebruik ik hier ook regelmatig, Charlie kan er echt van genieten, Brenda vind het ook wel lekker voor eventjes. De mannen wat minder. Voor de katten gebruik ik hem ook regelmatig, die vinden het ook prettig. Qila heeft er iets te lange haren voor, daar werkt het niet mee. Ik maak er ook vaak kleedjes mee haar-vrij voor ze de wasmachine in gaan, dat werkt ook goed 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten