Ga naar inhoud

Volierepanelen te koop

Aanbevolen berichten

Ik verkoop de volierepanelen van de konijnenrennen en van de kattenren.

Ik moet alles nog op de foto zetten en alles na meten, maar ik dacht ik peil alvast of er eventueel via bunnybunch iemand interesse heeft voor ik het op marktplaats zet. 

Dit heb ik van mijn voormalige konijnenrennen te koop:

4x dicht paneel (gebruikt als achterwand in de konijnenrennen) 180 x 102 cm

8x groot formaat gaas paneel (gebruikt als dak van de konijnenrennen) 107 x 205 cm

14x standaard gaas paneel (gebruikt als wanden in de konijnenrennen) 180 x 102 cm

2x standaard paneel met deur 180 x 102

Van de voormalige kattenren:

3x standaard gaas paneel (180 x 102 cm)

1x dak paneel

1x deur paneel (180 x 102 cm, maar de deuropening is kleiner dan van de andere twee deurpanelen die ik heb) .

Dit is een ren van ong. 2 vierkante meter die tegen de woning stond.

Het gaas heeft mazen van 19x19 mm en een draaddikte van 1.45mm

De panelen zijn groen.

Mocht je interesse hebben in een deel van de panelen (of alles) laat het weten, doe een bod. De prijs die ik in gedachten heb is 25 euro per paneel, maar er is zeker ruimte om te onderhandelen als het naar iemand van bunnybunch gaat 😄

Ik verstuur het niet, zelf afhalen dus en zorgen voor passend vervoer.

Niet nieuw, gebruikte staat. Maar niet kapot, gewoon echt nog prima te gebruiken. Komen kijken mag altijd, de panelen staan momenteel bij mijn bedrijfsloods in Wissenkerke, Noord-Beveland, Zeeland.. Op vrijdagen zit ik daar van 11-15 uur, en anders op afspraak.

Dit is een foto van hoe de konijnenrennen stonden:

Van de kattenren heb ik zo snel geen foto, maar dat zijn dezelfde panelen.

rennen.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een schopje om het topic omhoog te halen.

Ze zijn nog steeds beschikbaar, ik zet ze vandaag of morgen ook op marktplaats / prikbord enz. 

Dus als je interesse hebt, laat het weten. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .