Bunny_time Geplaatst: 6 juni 2021 Delen Geplaatst: 6 juni 2021 Vraagje: hoe groot moet een zandbak voor de nijnen zijn en hebben jullie ideeën waar je ze vandaan kunt halen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 6 juni 2021 Delen Geplaatst: 6 juni 2021 Wat je wilt, afhankelijk van hoeveel ruimte je hebt. Je kunt een kinderzandbak nemen, maar een onderbak van een konijnenkooi doet het ook best goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Of gewoon een grote curverbak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 7 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Ja! Dat is een goede die ga ik kopen! thx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 7 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Wat voor zand voor er in zouden jullie aanraden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Speelzand 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 augustus 2022 Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 Vandaag toch maar bij de Action een schelp gekocht. Zo'n schelpzandbak of schelpwaterbak. Het was vorige week een aanbieding maar ze hadden er nog twee liggen. 6.79 euro. Geen geld. Ik ga kijken of de dat nog leuker vinden dan de overdekte kattenbak. Op internet zag ik leuke filmpjes van zo'n zandbak. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 Dit is een oud topic, tijd voor een slotje ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten