Bunny_time Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Welke grootte van een reismand is handig want ik heb er een gekregen van iemand maar die lijkt me een beetje klein Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Ik gebruik zelf de trotter 2, daar passen ze samen in: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/savic-reismand-trotter-2.html De standaard kattenreismandjes zijn een slag kleiner, maar daar passen ze niet lekker met z'n tweetjes in. Die zijn wel een stuk goedkoper. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 27 minuten geleden zei Bunny_time: Welke grootte van een reismand is handig want ik heb er een gekregen van iemand maar die lijkt me een beetje klein Mijne is ook klein, maar ik heb ook 2 kleine konijntjes. Ik vind het wel fijn als de reismand klein is, schuiven ze niet zo heen en weer. Ze moeten er natuurlijk wel inpassen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Ik vind het fijn als ze naast elkaar semi languit kunnen liggen en net rechtop kunnen zitten. Meer ruimte tijdens vervoer is niet nodig. Ze kunnen dan inderdaad meer schuiven in het mandje wat het risico op letsel vergroot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Het ligt denk ik ook wel aan het formaat van je konijnen 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Ik heb je vraag even losgemaakt uit het andere topic. Het is niet helemaal de bedoeling om één topic met doorlopende vragen te maken, dat is erg onoverzichtelijk. Het is makkelijker om per onderwerp een topic te openen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Ik heb gewoon een goedkope katten reismand voor mijn koppeltje middelmaat konijnen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten