Ga naar inhoud

gele broccoli/welke kruidensoort is dit?


Etje

Aanbevolen berichten

hallo, daar ben ik weer.

ik heb net broccoli gekregen die geel is ogen konijnen dit eten? ik weet dat ze niet veel mogen maar wel een klein beetje ze krijgen dus niet 6 broccolies en wat overblijft gaat gewoon naar de kippen. 76615968_WhatsAppImage2021-06-12at18_19_10.thumb.jpeg.70f923d9a176cc59f7c0b30fdcaeb2b3.jpeg

dit is de broccoli

 

ik heb nog wat verse kruiden? blaadjes gekregen weet iemand wat dit is en of ze het mogen?

1502218321_WhatsAppImage2021-06-12at19_35_03.thumb.jpeg.b109d619ec39ea38f6d5d7122a02a975.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago zei Kolino:

Kruid is volgens mij selderij en mogen ze hebben. De broccoli zou ik zelf niet meer geven als hij zo is verkleurd, maar misschien denken anderen daar anders over

Ik denk juist dat dat onderste bladpeterselie is. Dat mogen ze ook hebben.

 

Die broccoli is nog veilig, je kunt ze hem nog zonder problemen geven. De mijne vinden het zo zelfs lekkerder dan dat ie groen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago zei Eefje:

Ik zie dat verschil nooit goed, het is vooral te ruiken. Peterselie ruikt naar peterselie en selderij naar selderij haha

Hetzelfde als dat grapje waarin je vraagt, hoe zie je het verschil of het een mannetje of een vrouwtjes konijn is? 

Geef een brokje en als zij het opeet is 't een vrouwtje en als hij het opeet een mannetje.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .