Annasbeestenbende Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Helaas is Bobbie overleden. Een vriendin van mijn moeder had toevallig een nestje hamstertjes. En nu wil ik jullie voorstellen aan Biko en Binky: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Leuk! Alleen.. ik las laatst dat hamsters solitaire beestjes zijn en dus juist wel alleen horen te zitten? 🤔 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 1 minuut geleden zei Miekmoek: Leuk! Alleen.. ik las laatst dat hamsters solitaire beestjes zijn en dus juist wel alleen horen te zitten? 🤔 Klopt, in tegenstelling tot konijnen, cavia's, paarden en nog zoveel andere dieren horen hamsters alleen te zitten. Prachtige jaren toegewenst met Biko en Binky! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Klopt, hamsters zijn liever alleen. Samenleven veroorzaakt in veel gevallen stress en als je pech hebt kunnen ze elkaar letterlijk opeten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2021 38 minuten geleden zei Miekmoek: Leuk! Alleen.. ik las laatst dat hamsters solitaire beestjes zijn en dus juist wel alleen horen te zitten? 🤔 Ja, dat klopt. Maar Biko en Binky houden echt van mekaar. Ze likken elkaar en gaan samen op avontuur. Een uitzondering op de regel misschien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 9 minuten geleden zei Annasbeestenbende: Ja, dat klopt. Maar Biko en Binky houden echt van mekaar. Ze likken elkaar en gaan samen op avontuur. Een uitzondering op de regel misschien? Ze zijn nog erg jong denk ik ook? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2021 2 minuten geleden zei Eefje: Ze zijn nog erg jong denk ik ook? 8 weken. Ik snap dat het mis kan gaan. Als het mis gaat kan Biko terug naar de oude eigenaar. Ze zaten bij de oude eigenaar met z’n drieën in 1 kooitje dus ik hoop dat het goed gaat. Tot nu toe trekken ze erg naar elkaar toe. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 1 minuut geleden zei Annasbeestenbende: 8 weken. Ik snap dat het mis kan gaan. Als het mis gaat kan Biko terug naar de oude eigenaar. Ze zaten bij de oude eigenaar met z’n drieën in 1 kooitje dus ik hoop dat het goed gaat. Tot nu toe trekken ze erg naar elkaar toe. En waarom moet Biko terug dan? En niet Binky? Ik ben gewoon even nieuwsgierig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2021 19 minuten geleden zei Punky punk: En waarom moet Biko terug dan? En niet Binky? Ik ben gewoon even nieuwsgierig. Omdat Bobbie van mijn zusje was en Binky echt haar dier. Dat ik Biko kreeg is echt puur geluk voor mij. Zowiezo is de kooi van mijn zusje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 9 juni 2021 Delen Geplaatst: 9 juni 2021 Ah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Helaas is het toch misgelopen. Biko is nu weer terug bij zijn oude baasje. Het is jammer, maar het viel te proberen. dit topic mag dus gesloten worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 juni 2021 Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Heel jammer! Ik zal het voor je sluiten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten