Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi ik had even een vraag ik heb sinds paar dagen Russische dwerghamsters. Ik heb 2 vrouwtjes in de zelfde bak maar een van de 1 piept heel vaak en als de ander haar aanraakt piept ze ook en gaat ze met een pootje omhoog betekent dit iets kan er niets over vinden op het internet

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi! Hamsters zijn solitaire dieren, dat betekent dat ze alleen moeten leven en niet samen gehouden moeten worden. Ik zou ze dus allebei een eigen verblijf geven. In tegenstelling tot konijnen, cavia's, ratten en heel veel andere dieren zijn hamsters liever alleen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Eefje:

Hoi! Hamsters zijn solitaire dieren, dat betekent dat ze alleen moeten leven en niet samen gehouden moeten worden. Ik zou ze dus allebei een eigen verblijf geven. In tegenstelling tot konijnen, cavia's, ratten en heel veel andere dieren zijn hamsters liever alleen. 

Kan het misschien ook zijn want ik heb ook een mannetje dat ze daarom zich zo gedragen 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is echt niet goed om twee hamsters samen in een verblijf te houden. Het maakt niet uit wat de geslachten zijn. Ze geven nu al aan dat ze het niet fijn vinden. Als je ze samen laat kunnen ze elkaar flink verwonden. Hoe graag jij het ook wilt en hoe gezellig het ons ook lijkt om ze samen te zetten, je doet je hamsters er geen plezier mee en het is niet goed voor ze. Ze hebben hun eigen verblijf nodig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden zei Eefje:

Het is echt niet goed om twee hamsters samen in een verblijf te houden. Het maakt niet uit wat de geslachten zijn. Ze geven nu al aan dat ze het niet fijn vinden. Als je ze samen laat kunnen ze elkaar flink verwonden. Hoe graag jij het ook wilt en hoe gezellig het ons ook lijkt om ze samen te zetten, je doet je hamsters er geen plezier mee en het is niet goed voor ze. Ze hebben hun eigen verblijf nodig.

Dan ga ik iets anders regelen voor een van hen

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden zei Punky punk:

Zijn jullie middernacht nog wakker?!

Ja hoor, ik ben een avondmens. Vraag mij niks vroeg in de ochtend, dan ben ik er niet 😉

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

hoihoi,

heb je hem bij een dierenwinkel gekocht? en zoja welke?

ik weet dat wij als dierenwinkel het beleid hebben dat als er iets is met het diertje binnen 2 maanden je langs kan komen en wij ernaar kijken en kijken wat wij erin kunnen betekenen. want dit kan ook zijn dat die gevallen is of zoiets en daar heel veel last van heeft.

aangepast door chimene
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .