Ga naar inhoud

Vrijwilliger gezocht voor online klusje(s) Joy

Aanbevolen berichten

Ik loop nogal achter met het registreren van de chips van de konijnen (en met 2393490 andere taken) en vroeg me af of er hier iemand is die daar een handje bij zou willen helpen. Op dit moment gaat het om een eenmalige klus van een paar uur, hoeft niet per se op heel korte termijn af en ook niet in één keer. Wellicht is er in de toekomst meer op structurele basis hulp bij dit soort werk nodig. Je hebt alleen een computer/laptop nodig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties 😄 willen jullie een mail sturen naar info@konijnenopvangjoy.nl met daarin ook je 06 nummer, zodat ik wat meer uitleg kan geven over wat de bedoeling is en de benodigde bestanden (foto's van de dossiers) kan sturen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .