Ga naar inhoud

Dag lieve Noellie

Boefje
 Delen

Aanbevolen berichten

Geen spijt.. geen wat als... geen had ik maar.. alleen pure liefde, een lach en een traan en mooie blijde herinneringen. Noellie, je was en bent nog steeds mijn allermooiste cadeautje... mijn zon, maan en sterren. Rust zacht lieve babybeer. Ik zie je in mijn dromen. Tot ziens we gaan je ooit weer ontmoeten. Kusje mama. Ik hou van jou. 💋☀️🌙

20200307_225245.jpg

20200317_232259.jpg

20210517_191912.jpg

20201211_011152.jpg

20201010_123110.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago zei Ot&Sien:

Wat een lief moppie was ze toch... Nogmaals ontzettend veel sterkte gewenst. Wat zul je haar missen zeg... ❤

Jaa we missen haar heel erg. Mijn lief kleintje.. nog steeds onwerkelijk dat ze er niet meer is. Lijkt een grote nachtmerrie maar helaas is het toch echt.  Als ze die rot nierstenen niet had dan kon ze nog heel lang mee. 

aangepast door Boefje
  • Verdrietig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Telkens als ik hier lees over bepaald eten of snacks denk ik steeds oeh zou Noellie dat lekker vinden? Of wanneer ik langs een dierenwinkel loop kijk ik vluchtig in mijn voorbijgaan bij uitgestalde spullen of er een leuk mandje of speeltje tussen zit.. en dan denk ik oh nee.. dat is iets waar ik niet meer naar hoef te kijken. 😔 Ik mis haar.. haar superzachte vachtje.. haar nieuwsgierige schattige snoetje.. haar vrolijkheid en enthousiasme voor het eten. Haar gezelligheid. Haar lieve kleine warme likjes, kroelen met haar.. zucht.

• Verdrietig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is Noellies begraafplekje met haar magnolia boompje erbij en een solarlampje en konijnbeeldje. Er zitten ook lampjes in boompje maar batterijtjes zijn op. En het boompje is nog te klein om echt veel in te hangen. Er hangt wel een kleine windgong in met kristallen en een super lief klatergeluidje als de wind waait. 

20210615_231832.jpg

20210615_231840.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .