Ga naar inhoud

Spelletjes avond voor bunnybunchers?

Spelletje?  

14 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij mee willen spelen?

• Ja
      13
    • Nee
      1

Aanbevolen berichten

Ik vroeg mij af of er interesse is om een keer samen met andere bunnybunchers online een spelletje te spelen?

Ik stel voor om dan skribbl te doen, dat is gratis, heel simpel, kan op mobiel / tablet / pc.

Ik zou dan konijnenthema woorden in kunnen voeren, en om de beurt moet je dan tekenen en raden, er zit een chat bij waar je het juiste antwoord in moet voeren. Je ziet daar ook wat voor foute antwoorden de rest in vult, alleen de goede antwoorden zie je niet, die moet je natuurlijk raden!  En uiteindelijk komt er een winnaar uit 😄  Het is best lastig, zeker als je op je mobiel zit te teken je met je vinger, en het gaat op tijd. Hoe sneller ze jouw tekening raden, hoe meer punten jij krijgt, maar ook hoe sneller je het raad, hoe meer punten.

Wij spelen het regelmatig met mijn nichtjes. Dan doen we het nog wel met een voicechat of videobellen er bij, maar het kan natuurlijk ook gewoon zonder, wat mij meer geschikt lijkt voor bunnybunch.

Ik zou dan de link naar het spel delen, je hoeft er niets voor te downloaden ofzo, en je hebt dus eigenlijk alleen een device met internet nodig (pc / tablet / telefoon). Volgens mij is het wel max 12 deelnemers per spel. Maar ik verwacht dat er niet heel veel meer dan dat mee zouden willen doen?

Het ziet er zo uit (met mijn prachtige tekentalent op mobiel)

afbeelding.png

Lijkt het jullie wat? En zo ja, wanneer zou je kunnen?

Ik zat te denken aan een keer op dinsdag of donderdagavond om bijv. 7 uur / half 8. Is dat haalbaar? Ik kan het aantal rondes (aantal keer dat je tekent dus) instellen, we kunnen het dus met gemak langer of korter maken (ook afhankelijk van hoeveel mensen mee willen doen)

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Even een greep uit een aantal van de prachtige tekeningen die voorbij kwamen.

Ik vroeg mij af of er interesse is om een keer samen met andere bunnybunchers online een spelletje te spelen?   Ik stel voor om dan skribbl te doen, dat is gratis, heel simpel, kan op mobiel

Geeft niets, het is gewoon vrijblijvend, het kan van 2 tot 12 personen. Ik post vanavond gewoon de link, en dan zie ik wel wie / hoeveel mensen er mee willen & kunnen doen 😄 Ik heb er voor nu ook

JAAAAAA.

Sorry ik hou echt van spelletjes en de meeste mensen in mijn omgeving houden daar helemaal niet van dus hier wordt ik heel blij van. Ik kan alleen niet op vrijdag avond omdat ik dan om 21 uur al in bed lig, want op zaterdag gaat de wekker altijd om 04:45.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

O ja, dat is vanavond! 😃

18 hours ago zei Jamesthebunnybutler:

Lieve mensen,

Ik moet helaas afzeggen ivm plotseling een bezichtiging morgenavond. Ik vind het hartstikke jammer dus ik hoop dat er nog een keer een spelletjesavond komt!

Veel plezier!

Jammer, maar wel een leuke reden toch? Hopelijk is het naar jullie zin en zijn er deze keer geen knotsgekke biedingen van anderen (liefst ook niet van jullie zelf 😉 ).

aangepast door Lienappelsien
  • Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Geeft niets, het is gewoon vrijblijvend, het kan van 2 tot 12 personen. Ik post vanavond gewoon de link, en dan zie ik wel wie / hoeveel mensen er mee willen & kunnen doen 😄 Ik heb er voor nu ook geen prijs of wat dan ook voor, we spelen gewoon gewoon voor de "eeuwige roem". 

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal zo de link plaatsen!

Hoe werkt het:

Klik op de link

Accepteer de cookies

Voer je naam in
klik op "Play!"

Het kan zijn dat je eerst een advertentie krijgt, het is niet voor niets gratis. En als het goed is kom je dan in de lobby. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .