Ga naar inhoud

Baloe coccidiose?


Aanbevolen berichten

Ja, ik ben blij dat al dit soort erge dingen uitgesloten zijn. Meneer heeft net een mega plas gedaan buiten de bak, leek zonder moeite. Vreemd beest. Het is inderdaad wel pittig met twee kwakkelkonten. Ik hoef gelukkig niet continu medicatie te geven, alleen Dunya 3x daags een pilletje maar dat pakt ze met banaan. Het bijvoeren van haar en haar dieet zo goed mogelijk houden vind ik het lastigst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal gegaan hoe je het verwacht had, maar je hebt gelukkig wel wat geruststelling gekregen waar je op hoopte. Gelukig hoef je hem nu ook niet te pesten met medicatie. Ook fijn dat hij in ieder geval nu weer zonder moeite een goede plas heeft gedaan. 

Nu maar hopen dat de problemen die blijkbaar vanzelf begonnen zijn, ook vanzelf weer minder worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker! Idd ook fijn dat hij geen medicatie hoeft, hij was al zo boos op mij tot grommen en bijten aan toe terwijl het zo'n lekkere knuffelkont is. Ik weet niet wat hij gegeten heeft bij de dierenarts (of thuis), maar giaterenavond was hij flink aan de diarree. Hopelijk vandaag minder.

Ik ben ook gestopt met het pesten van Dunya met medicatie. Vond het zo zielig. Keutels blijven klein maar ook zij eet zo weinig hooi dat ik dat ook wel snap. Ik kan niet eindeloos doorgaan met darmstimulans, haar darmen moeten het weer even zelf gaan oppakken. Ik probeer het even op te lossen met prozyme en evt een spuit laxeermiddel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .