Evee Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 Deze kennen jullie misschien wel? Er is nu een deel 2 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 Toevallig gisteren tegengekomen, super leuk inderdaad! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 Wow, wat cool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 Ooh geweldig! Ik kende de eerste ook niet. Hoewel ik het wel zielig vind dat ze zo vaak schrikken 🙈 maar t zal wel niet zo erg zijn als ze steeds terugkomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 Hahaha geweldig! 😆😍 Kende ze allebei nog niet! Maar zijn filmpje van de glitterbompakket kende ik wel 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 mei 2021 Delen Geplaatst: 23 mei 2021 Als je eekhoorns leuk vindt is het kanaal van Dani Connor ook wel leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2022 Er is ook een deel 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Ongelooflijk. Wat een acrobaten. Wij hebben er ook twee op dit moment. Maar in het voorjaar als ze er zijn, is het paniek in de tuin. Want eekhoorns eten eieren en ook jonge vogels. Ze zien er lief uit maar ....... Ze vliegen via een walnotenboom over het dak van de konijnenren en de garage naar andere bomen. De konijnen reageren niet op hen maar wel op de kat die af en toe langs marcheert. De kat heeft totaal geen belangstelling voor ze maar zij zijn nog steeds niet aan hem gewend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.