Ga naar inhoud

Voorstellen Appeltaartje

Aanbevolen berichten

Hoi Bunnybunch dames en heren!

Ik ben Appeltaartje. Woon samen met man en kinderen én twee konijnen net boven Brabant. 

We hebben twee dwergkonijntjes. Een witte gecastreerde heer van 4 jaar en een dame van 7 maanden. Ze zijn sinds vorige week gekoppeld.. of nouja, ze zijn ermee bezig 😉 Ze hebben al veel plezier samen... lekker samen op onderzoek in de tuin, af en toe rijden ze op elkaar, maar meestal liggen ze lekker naast elkaar of likken elkaar. 

Ik moet wel een beetje wennen... de heer hebben we al wat jaartjes en toen we hem kregen was hij al zindelijk. Deze dame laat echt ALLES lopen door de hele woonkamer! Ik ben de hele tijd bezig met plasjes opvegen (en de doekjes doe ik in de plasbak) en poepjes vegen (ook in de bak!) zodat ze het hopelijk snel leert... We hebben voor over drie weken een afspraak bij de dierenarts voor haar sterilisatie. Hopelijk is het nu gewoon nog territorium afzetten en is het straks na de sterilisatie over. 

Afijn, ze lopen hier dus los in de woonkamer. 's Nachts zitten ze wel in hun hok. Dit omdat de heer graag OP de bank springt, maar er niet AF durft.. en hij dan zeer gestresst word (en dus ook gaat plassen en poepen en stampen). 

Onze heer moet wel nog een beetje wennen aan het energie niveau van de dame, haha! Soms ligt hij echt uitgeput bij te komen van al het samen rennen. 

Maar vandaag was zo fijn... de dame rende en maakte voor het eerst een binkie! ❤️ Daar doe je het toch voor, dat ze samen gelukkig zijn. Hoop hier vanalles te leren 🙂 

Groetjes

Appeltaartje

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .