Ga naar inhoud

Nierfalen


Mowgli1982

Aanbevolen berichten

Goede middag,

Ik zit met een dilemma. Zondag was onze mowgli plots heel ingevallen en had een natte kin dat gelig was. Naar de dierenarts bleek hij volledig uitgedroogd te zijn ondanks dat hij goed eet en drinkt. Sinds toen heeft hij ook maar 1 keer geplast. De uitslag van het bloedonderzoek was extreem hoge ereum waarde. Hij eet en drinkt nog altijd heel goed maar blijft suf en stil. En begint weer stillekes in te vallen zou ik nog een infuus vocht laten plaatsen of toch voor de korte pijn kiezen. Genezen doet hij niet meer dat is zeker

😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg voor Mowgli dat hij zo ziek is. Moeilijk hoor, maar je moet doen wat het beste is voor je konijntje en als hij zo ziek is en niet meer beter wordt dan moet je hem laten gaan. Dat is echt zwaar, we kennen het allemaal helaas, veel sterkte. 

  • Mee eens! 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel naar zeg, bah.. Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Als er geen kans is dat hij beter wordt kun je hem het beste zo snel mogelijk uit zijn lijden verlossen. Dat is het liefste wat je voor hem nog kunt doen, hoe akelig dat ook voor jezelf is. Heel veel sterkte.. 

  • Mee eens! 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .