Etje Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 hallo, ik had een vraag, oreo heeft opeens 'wenkbrauwen' gekregen (zie foto) weet iemand hoe dit komt? ben er wel nieuwsgierig naar. voor dat oreo 'wenkbrauwen' heeft dit is nu je ziet het niet heel goed maar wel een beetje hij heeft het ongeveer vanaf 3 mei denk ik maar ik dacht dat het wel weg zou trekken. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Haha dat heeft Brownie ook (daarom heet hij zo 😉brow-nie), gewoon bepaalde haargroei, donkerder op die plek. Het scheelt ook per zomer- of wintervacht in de mate waarin het hier opvalt. Vind het zelf wel grappig 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 7 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2021 oke haha bedankt, ik heb me konijntjes pas vanaf de winter dus ik had het nog nooit gezien wel grappig eigenlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Liz heeft het ook soms als ze in de rui is. Wat een lief koppie! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 8 mei 2021 Delen Geplaatst: 8 mei 2021 Dat is normaal hoor, geen zorgen. Zit hij in de rui? Want dan is het nog normaler. En wat een snoesje is het! Vooral op de eerste foto dan. 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 mei 2021 Delen Geplaatst: 8 mei 2021 Nu vraag ik mij dan af of de konijnentrimster ook wenkbrauwen in model brengt. Als Deez weer mag maar eens vragen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 16 mei 2021 Delen Geplaatst: 16 mei 2021 Sien heeft momenteel ook wenkbrauwen. Dat heeft ze altijd wanneer ze in de rui is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten