Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi, 

Mijn konijntje (kaatje) is gisteren bevallen van haar OEPS nestje, maar dat is niet helemaal goedgegaan. Ze zat uren op haar nest, pas naar ongeveer vier uur was ze er vanaf gegaan. Even later gingen we bij haar kijken. Er lagen allemaal dode jongen in het hok, zelfs een paar kapotte... Heeft kaatje ze doodgebeten? Of weet iemand anders wat het wel is.... 

Groetjes Indy 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat het is? Eén en al ellende. Sterkte met het verlies en let goed op dat ze goed herstelt. En zorg dat ze dit echt nooit meer mee hoeft te maken. 

• Mee eens! 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden zei Evee:

Wat het is? Eén en al ellende. Sterkte met het verlies en let goed op dat ze goed herstelt. En zorg dat ze dit echt nooit meer mee hoeft te maken. 

Dankjewel❤️

En nee, ze maakt dit echt NOOIT meer mee! ze is vandaag al wel wat actiever. Maar toen ik net keek, begon ze weer een nestje te maken. Ik ben dus bang dat nog niet alle kleintjes eruit zijn😣

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden zei JokeC:

Wat zei de dierenarts? Hoe is het met Kaatje nu?

Ik heb de dierenarts gesproken en alles heel nauwkeurig uitgelegd. Zij maakt zich niet zo veel zorgen aangezien ze wel gewoon eet, drinkt, poept en plast. We hebben geen echo laten maken, omdat dat alleen maar meer stres zou veroorzaken. Verder gaat het nu prima met haar, ondanks dat ze nog wat moe en een beetje gestrest is. ❤️🐰

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Bunnybunch is geen fokkersforum en promoot vooral het adopteren van konijnen uit konijnenopvangen. Dat is ook de reden dat wij alleen een vragenforum hebben voor onverwachte nestjes en geen onderdeel voor konijnenfokkers. Nu je gerichte raad gekregen hebt, wordt dit topic gesloten.

Informatie over fokken & nestjes is hier te vinden:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/category/Voortplanting

Regels van ons forum vind je hier:

https://www.bunnybunch.nl/algemene-voorwaarden-forum

Mocht je toch nog met vragen zitten, kun je de zoekfunctie van het forum gebruiken en als daar ook geen antwoord te vinden is, kun je een nieuw topic starten. Wees in dit nieuwe topic zo volledig mogelijk over de situatie waarover je vraag gaat, dat geeft ons een beter inzicht in de situatie.

Succes,

Het moderator team van BunnyBunch

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Eefje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .