Ga naar inhoud

onzindelijkheid


Etje

Aanbevolen berichten

hallo, oreo en cookie hebben nu een maand een grote zandbak. er zaten af en toe oeps keuteltjes tussen maar die haal ik er wel uit. ook hebben ze een mooie wc met een hooiruif. vanaf dat ik ze heb (oktober 2020) poepte ze waar ze  hooi aten. nu kwam ik erachter dat  de wc leeg blijft en de zandbak word gebruikt als wc. nu ga ik de zandbak afsluiten zodat ze daarin niet meer kunnen poepen en plassen. maar cookie graaft er zooo graag in dat ik de zandbak wel terug wil geven iemand tips?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de mogelijkheid de zandbak ergens anders te zetten? Als ik een zandbak dicht bij een rand zet, gaan ze er vaak ook in keutelen. Als ik de zandbak in het midden zet, blijft hij op een paar verdwaalde keutels na gewoon schoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de tip van @Evee gaat uitproberen, zou ik eerst wel de zandbak er helemaal uithalen zodat ze weer hun toilet gaan gebruiken en de zandbak vervolgens weer terug zetten.

 

Overigens hoor ik vaker op het forum dat de zandbak als toilet wordt gebruikt en dat dat de reden is dat ze hem weghalen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago zei Evee:

Heb je de mogelijkheid de zandbak ergens anders te zetten? Als ik een zandbak dicht bij een rand zet, gaan ze er vaak ook in keutelen. Als ik de zandbak in het midden zet, blijft hij op een paar verdwaalde keutels na gewoon schoon. 

Ik ga even kijken, het is namelijk een ingebouwde zandbak

5 hours ago zei Miekmoek:

Als je de tip van @Evee gaat uitproberen, zou ik eerst wel de zandbak er helemaal uithalen zodat ze weer hun toilet gaan gebruiken en de zandbak vervolgens weer terug zetten.

 

Overigens hoor ik vaker op het forum dat de zandbak als toilet wordt gebruikt en dat dat de reden is dat ze hem weghalen..

Ik ga morgen inderdaad de zandbak dichtdoen. Maar weghalen vind ik jammer want voor dat cookie een zandbak had ging ze nooit languit liggen en bunnyflops doen. Nu doet ze dat alleen in de zandbak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .