Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik zal me even netjes voorstellen: ik ben Indy en ik heb eergisteren een account aangemaakt. Ik begrijp nog niet helemaal hoe het hier allemaal werkt, maar daar kom ik vanzelf wel achter.😁 Ik heb op dit moment twee konijnen: Pluisje, een gecastreerd mannetje van 6 jaar. Het is een enorm nieuwsgierig beestje die ondanks dat hij al wat ouder is, toch nog gewoon heel veel energie heeft! Mijn andere konijntje heet Kaatje, het is een voedster van twee met een leuke chocolade kleur. Ik heb haar nog niet zo lang geleden gekocht omdat ik voor Pluisje een vriendinnetje zocht. Ze is wel  bang, maar dat is ook wel te begrijpen aangezien er vroeger niet zo goed voor haar werd gezorgd. 😢 Nu gaat het in ieder geval al beter en krijgt ze bijna een OEPS nestje. (even voor de duidelijkheid: ik ben er geen voorstander voor om zomaar konijntjes te fokken, maargoed nu is er niets meer aan te doen) verder is ze wel nieuwsgierig en houd ze erg van eten!🙈🥕

Dit zijn ze, groetjes Indy❤️🐰:

_20210427_200309.JPG

_20210427_093022.JPG

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op bunnybunch!

Ik snap alleen niet zo goed hoe het komt dat je voedster een nestje verwacht? Is je ram niet gecastreerd? Of heb je een zwangere voedster gekocht?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Zoals ik het begrijp heb je haar gekocht toen ze al zwanger was. Hopelijk gaat alles goed en klikt het tussen Pluisje en Kaatje als straks de jongen groot zijn. 

aangepast door Mira11
Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)
10 hours ago zei Evee:

Welkom op bunnybunch!

Ik snap alleen niet zo goed hoe het komt dat je voedster een nestje verwacht? Is je ram niet gecastreerd? Of heb je een zwangere voedster gekocht?

Pluisje is de dag voordat hij gecastreerd werd perongeluk ontsnapt en bij Kaatje terecht gekomen... Er is nu helaas niks meer aan te doen... 

aangepast door Pluisjexxx
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .