Ga naar inhoud

Vakantieopvang

Carrot

Aanbevolen berichten

Ja, die had ik inderdaad gezien. Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van anderen.

Ik wilde in eerste instantie vragen of een buurvrouw voor onze konijnen wilde zorgen, maar ik zie dat uiteindelijk toch niet zo zitten. Ben een beetje bang voor weer zo'n warme zomer en dan hebben ze wat meer aandacht nodig dan 1 of 2 keer per dag even voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit pas ook al ergens getypt, maar ik ben erg fan van het vakantiepension van de konijnenopvang waar een van mijn konijnen vandaan komt. Vooral in de zomer, als het warm is, dan weet ik zeker dat er daar goed naar mijn konijnen wordt omgekeken door mensen met verstand van konijnen en dat ze verwend worden met koude icepods. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, die van mij gaat naar de jumper. Binnen, airco en als je de ren meegeeft dan halen ze haar uit haar hok. Maar dat is natuurlijk niet echt goed. Maarja, ouders... die willen geen geld uitgeven. Ik heb wel gisteren iets opgevangen over ene trimster en konijnentrainer Ilse. Omgeving soest, zij zou als het goed is ook aan opvang doen en zij heeft hele goede recensies

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Carrot:

Bedankt voor jullie tips! Wil je vertellen waar het pension is waar jouw konijnen heengaan Pablo&Lola?

Dat is die van het Konijnenparadijs, waar ik sinds een paar maanden ook zelf vrijwilliger ben. 😉 Wel een stukje rijden denk ik, als je in het midden van NL woont, maar ik moet zelf ook een uurtje rijden.

https://www.konijnenvakantiepark.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Op 27-4-2021 at 17:05 zei Pablo&Lola:

Dat is die van het Konijnenparadijs, waar ik sinds een paar maanden ook zelf vrijwilliger ben. 😉 Wel een stukje rijden denk ik, als je in het midden van NL woont, maar ik moet zelf ook een uurtje rijden.

https://www.konijnenvakantiepark.nl

Nog bedankt voor de tip! Boef en Pim gaan hier in de zomervakantie logeren. Ik was eind april nét op tijd, want het zat al zo goed als vol. Een opvang dichter in de buurt zat ook al helemaal volgeboekt. Blijkbaar moet ik dit volgend jaar toch echt al een paar maanden eerder regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Boef & Co:

Nog bedankt voor de tip! Boef en Pim gaan hier in de zomervakantie logeren. Ik was eind april nét op tijd, want het zat al zo goed als vol. Een opvang dichter in de buurt zat ook al helemaal volgeboekt. Blijkbaar moet ik dit volgend jaar toch echt al een paar maanden eerder regelen.

Leuk! Het zit inderdaad nu al helemaal vol. Je kunt vaak het beste in januari/februari al boeken, zo snel gaat het. Maar gezellig, dan kom ik ze van de zomer vast wel tegen. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Bij deze nog even een compliment voor het Konijnenvakantiepark in De Blesse. Boef en Pim verbleven hier een paar weken tijdens onze vakantie en ze zijn er heel goed verzorgd. Was de eerste keer dat ze er logeerden. Mooie ruime rennen buiten, met een huisje en Cat Cube erin. Ze zagen er gezond en blij uit toen we ze weer kwamen halen. Als het lukt laat ik ze er volgend jaar zeker weer logeren!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .