Pluisjexxx Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Hoi, wij hebben een speelweide voor onze konijnen gemaakt van ongeveer 14 vierkantemeter. Er is veel gras, een heuveltje met een tunnel erdoor en een zandbak. Dat vinden ze hartstikke leuk, alleen willen we nog wat speelopstakels maken zodat ze zich niet snel zullen vervelen. Weet iemand nog wat leuke opstakels ofzo? Want dan hoor ik dat graag! Groeten Indy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Een stukje boomstam, van veilig hout uiteraard. Stenen waardoor ze de nageltjes kunnen slijten. Meer kan ik eigenlijk niet bedenken. Erg hé? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 14 vierkante meter...? Wow. Dat is wel veel zeg 😁 Gaaf! Je kan inderdaad nog wat boomstammen neerleggen, misschien op elkaar ook, zodat ze er op kunnen klimmen. Of juist rechtop en dan een paar naast elkaar, zodat ze een soort plateau hebben. Misschien nog een tunnel (een van wilg is ook leuk, maar die knagen ze wel kapot), één of meerdere schuilhuisjes, of je kan zelfs een wilgenboompje neer zetten. Zorg dan wel dat je een hekje of wilgenbruggetje om de stam hebt staan, anders knagen ze die helemaal kaal. Op het internet, bijvoorbeeld Pinterest, kan je heel veel leuke ideeën vinden en inspiratie opdoen 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 WoW wat een giga ruimte, ze boffen maar! Heb je de ruimte wel overdekt tegen roofdieren en gaas onder het gras voordat ze er vandoor graven? 😉 Vind het idee van @Bambi&Fendi wel leuk, met plateaus van boomstammen kun je een hoop: Je kan ook van die kurk boomstammen kopen als tunnel. En idd speelhuisjes en tunnels en een catcube! 😉 Dat vinden alle konijnen ook geweldig. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pluisjexxx Geplaatst: 29 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2021 (aangepast) Super bedankt voor de goede tips en leuke reacties! We zijn dankzij jullie het nog leuker voor de konijntjes aan het maken.🐰❤️ Ze gaan het zo leuk vinden om 24/7 veel ruimte te hebben om in te spelen!😄 En ja, we hebben er wel een net overheen. Er heeft namelijk al meerdere keren een roofvogel op het konijnenhok gezeten en naar mijn konijntjes zitten loeren. En ik wil echt niet dat ze gepakt worden! 29 april 2021 aangepast door Pluisjexxx 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 10 hours ago zei BaasjevanBrownie: WoW wat een giga ruimte, ze boffen maar! Heb je de ruimte wel overdekt tegen roofdieren en gaas onder het gras voordat ze er vandoor graven? 😉 Vind het idee van @Bambi&Fendi wel leuk, met plateaus van boomstammen kun je een hoop: Je kan ook van die kurk boomstammen kopen als tunnel. En idd speelhuisjes en tunnels en een catcube! 😉 Dat vinden alle konijnen ook geweldig. Die foto's zijn ook leuke ideeën zeg! Geeft mij bijna weer nieuwe inspiratie, hahah 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 30 april 2021 Delen Geplaatst: 30 april 2021 9 hours ago zei Bambi&Fendi: Die foto's zijn ook leuke ideeën zeg! Geeft mij bijna weer nieuwe inspiratie, hahah Lang leve pinterest 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten