Etje Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 hoi hoii, een spam topic voor oreo en cookie het zijn zusjes over oreo voedster is de kleinste heeft een Hollander aftekening is waarschijnlijk geboren in 2018 is de baas ligt op de gekste manieren is een luilak over cookie voedster is de grootste is waarschijnlijk geboren in 2018 ligt het liefst languit of flopt in de zandbak is actief de linkse op de foto is dus cookie en de rechtse is oreo 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 KOM MAAR OP MET DIE FOTO'S!!! 😉😎 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Ze doen me wel aan oreo cookies denken ja 😃 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 26 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2021 wat heeft ze nou weer gemaakt voor ons? later: wat een gezeur dat het vast zit oreo: ik heb een idee, we maken de touwtje even los scheelt ons veel werk dat was het einde van het nieuwe speeltje 3 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 27 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2021 ik ben aan het eten, laat me met rust. en nee geen foto maken dan ga ik toch niet mooi kijken. 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 Die laatste foto past ook goed in het "gekke bekken"-topic. 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 2 hours ago zei Etje: ik ben aan het eten, laat me met rust. en nee geen foto maken dan ga ik toch niet mooi kijken. Wat kijkt ze chagrijnig! Op een wedstrijd chagrijnig kijken krijgt zij de tweede plek, want ja van Ukkie (van @BaasjevanBrownie) valt niet eens te winnen. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 22 hours ago zei Etje: wat heeft ze nou weer gemaakt voor ons? later: wat een gezeur dat het vast zit oreo: ik heb een idee, we maken de touwtje even los scheelt ons veel werk dat was het einde van het nieuwe speeltje Mooi zeg met die blauwe oogjes 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 28 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2021 (aangepast) net overal poepjes neergelegd, samen met oreo nu lekker gaan chillen (hok was nog geen 15 uur geleden helemaal schoon gemaakt) 28 april 2021 aangepast door Etje typfoutje 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 18 hours ago zei Etje: net overal poepjes neergelegd, samen met oreo nu lekker gaan chillen (hok was nog geen 15 uur geleden helemaal schoon gemaakt) Herkenbaar 🙄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 6 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2021 Lekker aan het chillen🐰 Die pootjes van cookie liggen zo schattig over elkaar 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 6 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2021 Op 27-4-2021 at 16:00 zei Punky punk: Wat kijkt ze chagrijnig! Op een wedstrijd chagrijnig kijken krijgt zij de tweede plek, want ja van Ukkie (van @BaasjevanBrownie) valt niet eens te winnen. nouu,, het is een gedeelde eerste plek geworden, ze heeft flinke wenkbrauwen gekregen waardoor ze heel chagarijnig kijkt als het droog is ga ik wel een foto proberen te maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 12 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2021 jaja daar ben ik weer met de spam net bij de kapper geweest denk ik ze was het steile haar zat ofzo. ze is flink aan het verharen, wel laat 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 13 juni 2021 Delen Geplaatst: 13 juni 2021 Spam is altijd en overal welkom hoor! 😁 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.