Ga naar inhoud

Welke dierenarts in Leiden?


Linke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik woon in de regio Leiden en heb tot nu toe geen ervaring met dierenarts. Nu wil ik mijn twee konijnen laten onderzoeken, omdat ik de afgelopen dagen vaak plasjes in de ren vind, terwijl ze beiden zindelijk zijn. (misschien EC? of problemen in de blaas/nieren)

De lijst van BB heb ik erbij gepakt. En ik zie dat Mijn Dierenkliniek Leiden/de Mare op de lijst staan.

Is er iemand die ervaring heeft met 1 van deze 2 praktijken? Of een andere dierenarts die wel goed is?

 

Bij voorbaat veel dank!

Linke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je het na laat kijken.

Zelf woon ik niet in de buurt van Leiden en kan ik je niet zeggen welke dierenarts goed is. 

Je kunt denk ook ik het beste gewoon bellen en vragen welke dierenarts konijnkundige bij de kliniek die op de lijst staat. 

Tenzij iemand zich nog meld die in dezelfde regio woont. 

Hopelijk valt het allemaal mee! 

aangepast door Mira11
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ook geen betere tip dan die van Mira.

 

Overigens staan er op de Bunnybunch lijst geen dierenartsen in Leiden.  Dus ik denk dat je de dierenarts die je noemt van een andere lijst hebt (konijnen.nl ?).   Die lijst is volgens mij gebaseerd op een korte vragenlijst die een praktijk kan invullen, en als die antwoorden correct zijn, komen ze op de lijst.  In ieder geval als je belt even goed doorvragen of de dierenarts die genoemd is als konijnkundig er nog werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .