Ga naar inhoud

Veel keutels


Jan Blaauw

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje mijn Hollandse hangoor van 7 jaar begint in een keer heel veel te poepen waar ze ook zit ligt of staat ze laat de hele tijd wat achter de keutels zien er verder wel normaal uit de enige afwijking die ik zie is dat ze minder actief is en de keutels wat vochtiger zijn er is voor de niks veranderd in het voedingspatroon wat zou dat kunnen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de zekerheid: heb je er zicht op of ze in de dag(en) hiervoor voldoende/normaal gekeuteld heeft? Terug denkend: lagen er in de toiletbak minder keutels dan normaal? Als ze wel normaal gegeten en gedronken heeft maar de om de één of andere reden (rui zou kunnen bijv.) geen doorstroom van "de voordeur naar de achterdeur" heeft plaatsgevonden, zouden er minder keutels in de toiletbak hebben moeten liggen. Dat ze nu ze die vele keutels gelukkig wel kwijt heeft gekund misschien een gevoel van onbehagen heeft van deze inspanning. Heeft ze wel eens eerder last van haar spijsvertering gehad?

 

Als ze goed eet, drinkt, plast en nu ook keutelt dan is dat in ieder geval al een goed teken. Goed in de gaten houden of ze verandering laat zien daarin en in haar gedrag. Merk je aan Pablo niets bijzonders?

  • Bedankt 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net weer thuis en ze is al weer helemaal actief ik kom er net achter dat ze mijn vis kast open gekregen heeft en daar lag ook bruinbrood wat ik gebruik voor het vissen en daar heeft ze behoorlijk van gegeten ze heeft ook niet voor niks de bijnaam Jan vreet 🤣🤣maar ja het gaat weer goed ze is nu lekker hooi aan het eten bedankt voor de reacties 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk is ze het allemaal kwijt nu, maar wel goed opletten of ze goed blijft eten, drinken, plassen, keutelen, dat de keutels goed blijven en dat die kleine vreetzak niet nog eens zo'n grapje uithaalt, want brood is echt slecht voor konijnen. Jammer genoeg leggen konijnen het verband niet en leren er niks van. 

  • Mee eens! 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .