Marianne81 Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 Hoi allemaal, Vandaag hier een account aangemaakt en ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben Marianne en we hebben twee konijntjes: Aaron, een mannetje, voor zover ik het kan zien een kleine Lotharinger. Hij is een echte goedzak en is heel lief en rustig. Sonora, een vrouwtje, is denk ik een kruising met ook iets van een Lotharinger? Zij is wat feller en mevrouw is duidelijk de baas van het stel. Doordat ze beiden uit het asiel komen weten we niet hoe oud ze zijn, ze zijn niet super jong meer maar ook nog niet bejaard. Ze zitten lekker in een ruim hok in de woonkamer. Regelmatig mogen ze ook los lopen, alle snoeren zijn netjes weggewerkt, maar de palm moet er wel af en toe aan geloven 😉 Kortom, ze hebben volgens mij een heerlijk konijnenleven hier.. groetjes Marianne 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 Welkom op BunnyBunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 Welkom op het forum! Wat een lieve foto van je stelletje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Welkom! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Veel leer-en leesplezier op het forum! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Welkom op bunnybunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Welkom Marinanne, Aaron en Sorona 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dorusjedot Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Welkom op dit forum! Wat heb je mooi diertjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 april 2021 Delen Geplaatst: 27 april 2021 Welkom op Bunnybunch! Wat fijn dat je hier terecht bent gekomen! En wat een leuke konijnen heb je! Weet je dat er een hele bibliotheek aan konijneninformatie op onze website staat? Een overzicht van alle konijneninformatie is hier te vinden: https://www.bunnybunch.nl/informatie/overzicht-van-alle-konijneninformatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.