Suus1978 Geplaatst: 19 april 2021 Delen Geplaatst: 19 april 2021 Hebben jullie dat (ogenschijnlijk) ontzettend zielige konijn in de intro van het programma Ik geloof in mij (over die B-zangers) al gezien? Ik dacht het een paar weken terug al te zien (ik ben geen vaste kijker 😄) maar net zag ik het weer. Geen water, hooi of gras te zien, helemaal alleen, op stenen of kiezels in een niet al te groot hok. Het beestje leek goed doorvoed, maar het is best wel sneu. Het ging heel snel, dus ik hoop dat ik me vergis... Dat het gewoon een stenen beeld blijkt te zijn ofzo 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 19 april 2021 Delen Geplaatst: 19 april 2021 Ja, mijn vriend en ik roepen dat ook elke keer. 😭 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 20 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2021 Ik overweeg hem gewoon te mailen. Hij lijkt me wel vatbaar voor zinnige argumenten 🙂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 Ik heb het niet gezien maar ga er zeker een mailtje aan wagen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 20 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2021 Hier is een YouTube linkje: Ik Geloof in Mij | SBS6 | Leader - YouTube en hieronder een screenshot. Hok en konijn zijn niet te missen 😞 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 Weet je wat ik zo jammer vind... dat dit voor de meeste mensen in de categorie ruime konijnenvilla valt, omdat ze gewend zijn aan de postzegelhokjes van vroeger, en dit is wel 3x ruimer dan dat... Terwijl het echt nog ontzettend klein is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 20 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2021 (aangepast) Ja, helemaal mee eens. Deze hokken worden ook echt aangeprezen als villa. Voor twee woelmuizen misschien, maar niet voor konijnen... Als ik op dit forum lees en op Instagram zie hoe geweldig veel konijnen het daar hebben (althans, de konijnen die ik, eehh.... die Lulu volgt) dan vergeet ik dat veruit de meeste konijnen nog steeds alleen in veel te kleine hokken zitten. Deze Rutger lijkt me heel sympathiek. Hoe leuk zou het zijn als hij op tv zijn konijn koppelt en verhuist naar een echte villa?! Een villa volgens BB normen dan natuurlijk 😇 20 april 2021 aangepast door Suus1978 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 1 uur geleden zei Suus1978: Ja, helemaal mee eens. Deze hokken worden ook echt aangeprezen als villa. Voor twee woelmuizen misschien, maar niet voor konijnen... Als ik op dit forum lees en op Instagram zie hoe geweldig veel konijnen het daar hebben (althans, de konijnen die ik, eehh.... die Lulu volgt) dan vergeet ik dat veruit de meeste konijnen nog steeds alleen in veel te kleine hokken zitten. Deze Rutger lijkt me heel sympathiek. Hoe leuk zou het zijn als hij op tv zijn konijn koppelt en verhuist naar een echte villa?! Een villa volgens BB normen dan natuurlijk 😇 Dat zou een enorm goed voorbeeld zijn voor andere konijnenbaasjes. Waarschijnlijk denken die ook dat ze het goede doen maar dan worden ze wellicht geïnspireerd en voorgelicht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 1 uur geleden zei Suus1978: Deze Rutger lijkt me heel sympathiek. Hoe leuk zou het zijn als hij op tv zijn konijn koppelt en verhuist naar een echte villa?! Een villa volgens BB normen dan natuurlijk 😇 Jaa, leuk! Als een mailtje niet helpt, kunnen we altijd nog naar zijn volgende meet & greet bij hem thuis. 😂 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 3 minuten geleden zei Pablo&Lola: Jaa, leuk! Als een mailtje niet helpt, kunnen we altijd nog naar zijn volgende meet & greet bij hem thuis. 😂 Misschien helpen 20 mailtjes dan wel 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dorusjedot Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 3 minuten geleden zei Pablo&Lola: kunnen we altijd nog naar zijn volgende meet & greet bij hem thuis. 😂 Ik ging hier zo stuk om inderdaad! Zo sneu ook eigenlijk.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 Op 20-4-2021 at 08:47 zei Suus1978: Ik overweeg hem gewoon te mailen. Hij lijkt me wel vatbaar voor zinnige argumenten 🙂 Op 20-4-2021 at 10:03 zei Mira11: Ik heb het niet gezien maar ga er zeker een mailtje aan wagen. En iemand al reactie? Ben benieuwd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 29 april 2021 Delen Geplaatst: 29 april 2021 1 uur geleden zei BaasjevanBrownie: En iemand al reactie? Ben benieuwd... Helemaal niet meer aan gedacht. 😬 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 30 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2021 Ik ook niet! Ik ga het meteen doen. Ik ben niet zo actief op social media, maar dit is zijn site: Contact (rutgervanbarneveld.com) Hij woont kennelijk in Tiel, even kijken of daar een opvang in de buurt zit. Stuur ik hem meteen door! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 30 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2021 Email gevonden: Info@rutgervanbarneveld.com Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 5 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Nul komma nul reactie. Misschien moeten we toch een social media offensief beginnen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten