Ga naar inhoud

Zielig konijn in intro

Suus1978
 Delen

Aanbevolen berichten

Hebben jullie dat (ogenschijnlijk) ontzettend zielige konijn in de intro van het programma Ik geloof in mij (over die B-zangers) al gezien? Ik dacht het een paar weken terug al te zien (ik ben geen vaste kijker 😄) maar net zag ik het weer. Geen water, hooi of gras te zien, helemaal alleen, op stenen of kiezels in een niet al te groot hok. Het beestje leek goed doorvoed, maar het is best wel sneu. Het ging heel snel, dus ik hoop dat ik me vergis... Dat het gewoon een stenen beeld blijkt te zijn ofzo 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik zo jammer vind... dat dit voor de meeste mensen in de categorie ruime konijnenvilla valt, omdat ze gewend zijn aan de postzegelhokjes van vroeger, en dit is wel 3x ruimer dan dat... Terwijl het echt nog ontzettend klein is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, helemaal mee eens. Deze hokken worden ook echt aangeprezen als villa. Voor twee woelmuizen misschien, maar niet voor konijnen... Als ik op dit forum lees en op Instagram zie hoe geweldig veel konijnen het daar hebben (althans, de konijnen die ik, eehh.... die Lulu volgt) dan vergeet ik dat veruit de meeste konijnen nog steeds alleen in veel te kleine hokken zitten. Deze Rutger lijkt me heel sympathiek. Hoe leuk zou het zijn als hij op tv zijn konijn koppelt en verhuist naar een echte villa?! Een villa volgens BB normen dan natuurlijk 😇

aangepast door Suus1978
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Suus1978:

Ja, helemaal mee eens. Deze hokken worden ook echt aangeprezen als villa. Voor twee woelmuizen misschien, maar niet voor konijnen... Als ik op dit forum lees en op Instagram zie hoe geweldig veel konijnen het daar hebben (althans, de konijnen die ik, eehh.... die Lulu volgt) dan vergeet ik dat veruit de meeste konijnen nog steeds alleen in veel te kleine hokken zitten. Deze Rutger lijkt me heel sympathiek. Hoe leuk zou het zijn als hij op tv zijn konijn koppelt en verhuist naar een echte villa?! Een villa volgens BB normen dan natuurlijk 😇

Dat zou een enorm goed voorbeeld zijn voor andere konijnenbaasjes. Waarschijnlijk denken die ook dat ze het goede doen maar dan worden ze wellicht geïnspireerd en voorgelicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Suus1978:

Deze Rutger lijkt me heel sympathiek. Hoe leuk zou het zijn als hij op tv zijn konijn koppelt en verhuist naar een echte villa?! Een villa volgens BB normen dan natuurlijk 😇

Jaa, leuk! Als een mailtje niet helpt, kunnen we altijd nog naar zijn volgende meet & greet bij hem thuis. 😂

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .