Ga naar inhoud

Moderators gezocht! - en gevonden!

Aanbevolen berichten

Beste Bunnybunchers,

@Rifca heeft ons team verlaten als moderator, omdat ze het te druk en te weinig tijd had om te modereren. Begrijpelijk natuurlijk, maar wel jammer! @Deeskuh88 is al eerder gestopt met de moderator taken, en met het vertrek van beide moderators denken we toch dat we weer wat extra hulp kunnen gebruiken. 

Daarom bij deze: 

VACATURE

Bunnybunch Moderator

Functieomschrijving

Je leest en reageert regelmatig op het forum. Dit hoeft niet dagelijks, maar een aantal keer per week is wel fijn.  Je helpt met allerlei zaken die te maken hebben met het forumbeheer: het afhandelen van gerapporteerde berichten, je verplaatst topics die verkeerd staan, durft te reageren en een topic bij te sturen als er dingen mislopen. Je helpt met het up-to-date houden van de lijsten bij de informatieve artikelen, en hebt een mening en ideeën over alles wat met Bunnybunch te maken heeft en kletst daar graag over mee.

Het is een vrijwillige functie, je ontvangt er dus geen vergoeding voor, alleen eeuwige dank 🙏 

Lijkt jou dit wel iets? Stuur dan een priveberichtje naar mij (Evee)!

De komende week verzamelen we alle reacties, en kies ik samen met Renske en Marjolein de nieuwe moderators. Als je interesse hebt, zorg dan dat je uiterlijk 30 april een berichtje hebt gestuurd! 

Het hoeft geen volle sollicitatiebrief te zijn, gewoon even een berichtje om laten weten dat je interesse hebt is voldoende! 

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Evee:

Beste Bunnybunchers,

@Rifca heeft ons team verlaten als moderator, omdat ze het te druk en te weinig tijd had om te modereren. Begrijpelijk natuurlijk, maar wel jammer! @Deeskuh88 is al eerder gestopt met de moderator taken, en met het vertrek van beide moderators denken we toch dat we weer wat extra hulp kunnen gebruiken. 

Daarom bij deze: 

VACATURE

Bunnybunch Moderator

Functieomschrijving

Je leest en reageert regelmatig op het forum. Dit hoeft niet dagelijks, maar een aantal keer per week is wel fijn.  Je helpt met allerlei zaken die te maken hebben met het forumbeheer: het afhandelen van gerapporteerde berichten, je verplaatst topics die verkeerd staan, durft te reageren en een topic bij te sturen als er dingen mislopen. Je helpt met het up-to-date houden van de lijsten bij de informatieve artikelen, en hebt een mening en ideeën over alles wat met Bunnybunch te maken heeft en kletst daar graag over mee.

Het is een vrijwillige functie, je ontvangt er dus geen vergoeding voor, alleen eeuwige dank 🙏 

Lijkt jou dit wel iets? Stuur dan een priveberichtje naar mij (Evee)!

De komende week verzamelen we alle reacties, en kies ik samen met Renske en Marjolein de nieuwe moderators. Als je interesse hebt, zorg dan dat je uiterlijk 30 maart een berichtje hebt gestuurd! 

Bedoel je niet 30 april?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de mensen die gereageerd hebben in ieder geval zojuist een priveberichtje gestuurd met of ze het wel of niet geworden zijn 😄 

Achter de schermen ben ik nu alle handleidingen voor het modereren aan het controleren en up-to-date maken, zodat de nieuwe mods straks ook weten hoe alles werkt. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee wijzigde de titel naar Moderators gezocht! - en gevonden!

Daar zijn we niet op achteruit gegaan dan! 👍😁 Succes @Eefje en @happy211 .  Hopelijk vinden jullie je verantwoordelijke functie héél lang leuk en bevredigend. Zo uit de laatste prestaties in jullie gewone leven te leren, zijn jullie er helemaal klaar voor. 😎🥳

• Bedankt 2
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dankjulliewel!

@BaasjevanBrownieHaha ja dat dacht ik! Zeker met dit thuiswerken kan ik het op de achtergrond gewoon open zetten en af en toe even wat doen, doe ik nog wat nuttigs ipv in de cafeetjes rondhangen 😉 . Ik ben een aantal jaar geleden ook mod geweest hier, maar er is veel veranderd en het is aardig weggezakt, dus ik ga me maar weer even bijscholen! Komt vast goed 🙂 . 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .