Ga naar inhoud

Skittles

JacB
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik had hier nog niet gereageerd omdat ik gewoon weg niet weet wat te zeggen. Geniet van de tijd die er nog is samen, al is het kort. Ontzettend veel sterkte gewenst, ik weet hoe lastig dit is en huil van een afstandje mee 😢

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Heel veel plezier morgen. Hoop dat je er ondanks alles een beetje van kan genieten. Het zal vast een dubbele dag worden. 

Dat denk ik ook. 
We gaan naar het Almeerderzand, één van haar favoriete plekken om te lopen. Ze kan daar zó ontzettend genieten van het water en het zand ❤️  
Het worden vast hele mooie foto’s. En sowieso een mooie ochtend voor Skittles. 

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een mooie ochtend. Skittles heeft genoten. En daardoor ik ook. Wat ik van de fotograaf begrepen heb zitten er erg mooie foto’s bij, maar ze heeft er zo’n 400 gemaakt dus voor ze die allemaal heeft uitgezocht… 

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, meissie toch, wat een ellende om Skittles met het gouden karakter te moeten missen. We waren zo blij voor jou en Skittles dat haar staart er niet af hoefde, het lichaamsdeel met de beste conditie omdat ze die zo vaak en fanatiek gebruikt en dan dit.....wat een schok. Gos, konden we maar meer doen dan met je meeleven en janken....😭😭

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .