Ga naar inhoud

Niezen en kaalige ogen.


Bunny Rosalie

Aanbevolen berichten

Madelief, het konijn van mijn zusje moet redelijk vaak niezen en heeft kaalige ogen. Moet ik me hier zorgen om maken? Madelief is ook eem bestje te dik, kan het daar ook door komen? De vorige keer met Rosalie moet ik erg veel zeuren voir dat ze naar de dierenarts mocht.

Screenshot_20210418-162226.thumb.png.702c1f7fbb81964fd311299b29318076.png

aangepast door Bunny Rosalie
Extra info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet echt dat ze kaal is rond haar oogjes.. kan het door de rui komen dat er nu wat minder haar rond de oogjes zit? Het oogje ziet er verder rustig uit. Niet geïrriteerd. Wat betreft het niezen kan ik helaas niet veel raad geven. Niest ze al heel lang? Heb je misschien bodembedekking vervangen? Stoffig hooi? Ik zou als ze het veel doet toch maar wel naar de dierenarts gaan want als het snot is en het wordt verwaarloosd dan heb je straks een chronisch ziek konijn. Ik vind sowieso dat als je ouders jullie huisdieren geven ze ook verantwoordelijkheid moeten dragen voor de dierenarts kosten. Dat hoort er gewoon bij. 

  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .