Ga naar inhoud

Scherpe takkenin Timoty Hooi


Freya Dhooghe

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Een vraagje. Wij hebben net een nieuwe doos van Timothy Hooi van Oxbow besteld. Maar nu zitten daar allemaal scherpe takken in, precies met doornen op.

 

De doos is nog maar net open en heb de vorige keren met het bijvullen van het hooi nooit iets scherps gevoeld, maar nu met het bijvullen zat er plots iets vast in mijn hand (zie foto).

 

Nu heb ik dus schrik dat dit de vorige keer misschien in het midden van het handje hooi zat en dat ze dit dus hebben opgegeten. Ik weet dat frambozenblad ook scherpe randjes heeft maar dit is dus echt wel erger.

 

Heb direct een mailtje naar de leverancier gestuurd maar wat mij het meeste zorgen maakt is of ze zoiets dus hebben binnen gekregen. Weet iemand of dit kwaad kan?

174569853_1610653489130757_5416870412556475329_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen kunnen doorns van planten gewoon eten, ook van braam en framboos. Dus als het goed is geeft dat geen problemen, ze knabbelen zo een doorn in kleine stukjes en hebben er dus geen last van als het goed is.

 

Maar ik ken de plant niet direct. Geen idee of deze kwaad kan. Een of andere distel misschien? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .