Ga naar inhoud

Het nieuwe vriendje van Liz!

Aanbevolen berichten

• Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Vanmorgen is Liz op date geweest bij konijnenopvang Hazel. En zie hier haar nieuwe vriend!

Samen uitrusten van een nieuw avontuur! Ze mochten voor het eerst op onderzoek uit buiten de ren. Daar waren ze beide wel aan toe. Even wat anders dan de koppelren.  Morgen ga ik kijken of z

Geplaatst: (aangepast)
5 minuten geleden zei Ot&Sien:

Wat fijn dat er een match is! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenootje. Mooi mannetje hoor!

De naam is nog niet beslist. De namen die ik had vind ik nog niet zo bij hem passen. 🤦‍♀️

aangepast door Mira11
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden zei Mira11:

De naam is nog niet beslist. De namen die ik had vind ik nog niet zo bij hem passen. 🤦‍♀️

Ja lach maar! 😉 Jij al die namen bedenken en ik dacht: fijn nu blijft hij niet zonder naam de eerste dagen en dan dit. 😄

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Mira11:

Ja lach maar! 😉 Jij al die namen bedenken en ik dacht: fijn nu blijft hij niet zonder naam de eerste dagen en dan dit. 😄

Ik heb je nog wat namen gestuurd. Is lastig hoor, er zaten best wat namen bij de eerste lijstjes die ik zo op het eerste gezicht wel leuk bij hem vind passen, maar ja... je moet een konijn toch eigenlijk in het echt "meemaken" om dé naam te kunnen  bedenken. Dat kun jij als baasje toch het beste aanvoelen. 😉

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

De jongeman ligt er ontspannen bij voor een net verloofd ventje dat voor het eerst bij zijn verloofde thuis is! 😎 Bluffertje..... of hij is bekaf van alle veranderingen, dat kan ook natuurlijk. Wat fijn dat het klikt met die twee, toch weer een geruststelling dat Liz niet meer alleen is. Duimen voor een makkelijk vervolg van het koppelproces. Hij staat er wel mooi gekleurd op trouwens, goede schutkleuren. 

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden zei JokeC:

De jongeman ligt er ontspannen bij voor een net verloofd ventje dat voor het eerst bij zijn verloofde thuis is! 😎 Bluffertje..... of hij is bekaf van alle veranderingen, dat kan ook natuurlijk. Wat fijn dat het klikt met die twee, toch weer een geruststelling dat Liz niet meer alleen is. Duimen voor een makkelijk vervolg van het koppelproces. Hij staat er wel mooi gekleurd op trouwens, goede schutkleuren. 

Hij is redelijk op zijn gemak. Zeker geen bluffertje. 😂 Een ontzettende lieverd voor Liz. Hij is vrolijk en actief zoekt haar veel op. Liz vind het allemaal  wel spannend en loopt weg. Hij jaagd er niet achteraan. 

Mij vond hij nog wat spannend maar als het deurtje opengaat komt hij naar mij toe. Dat komt omdat hij al weet wat er wat lekkers aan komt. Hij leert snel. 🤣🤣🤣

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

O wat leuk een Japannertje 

Mooi, wat internationale liefde voor de broodnodige verbinding kunnen we wel gebruiken in deze roerige tijden. 😁 

Wat leuk dat hij al aan gerend komt voor wat lekkers. Liz zal wel snel doorkrijgen dat ze niets van hem te vrezen heeft. Nu nog een fatsoenlijke naam voor hem verzinnen. Japie? Als variatie op zijn kleurstelling? 

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

O wat leuk een Japannertje 🥰 heb ik vroeger ook gehad. Fijn dat Liz weer een vriendje heeft, had je een dagkoppeling dan?

Liz is op date geweest. Na een goed half uur was het duidelijk dat er een klik was. Liz was ook heel erg gespannen dus ze hebben besloten het niet te lang te maken. Nu koppel ik op neutraal terrein verder (was anders ook gebeurd hoor). Ik heb bewust niet gekozen  voor een koppelvakantie. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Mira11:

Liz is op date geweest. Na een goed half uur was het duidelijk dat er een klik was. Liz was ook heel erg gespannen dus ze hebben besloten het niet te lang te maken. Nu koppel ik op neutraal terrein verder (was anders ook gebeurd hoor). Ik heb bewust niet gekozen  voor een koppelvakantie. 

Had je een voorkeur voor dit konijntje of dachten ze dat deze goed bij Liz zou passen? Fijn dat je een neutraal terrein hebt met de mogelijkheid hebt zelf verder te koppelen. Hoef je haar niet te missen.  

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei BaasjevanBrownie:

Had je een voorkeur voor dit konijntje of dachten ze dat deze goed bij Liz zou passen? Fijn dat je een neutraal terrein hebt met de mogelijkheid hebt zelf verder te koppelen. Hoef je haar niet te missen.  

Ik had 2 eisen nl. geen langharig konijn en geen groot konijn. 

Voor de rest vond ik het niet belangrijk. Kleur, hang/staande oren, leeftijd maakt mij niet uit. Als het maar klikt met Liz.

Hij en zijn broertje en zusjes hebben in een pleeggezin gewoond, hij is van een oeps nestje met 8 weken in de opvang gekomen. Nu is hij dus gecastreerd en is 5 maanden oud. 

Voor Liz heb ik gekozen voor een date en geen vakantie. Ze is zo enorm gespannen en gaat minder eten en had zelfs een gasbuikje toen ze met Olaf moest overnachten bij de dierenarts. 

Ik vind het koppelen ook leuk en interessant om zelf te doen dus dat scheelt. 

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Wat een knap ventje! Fijn dat de koppeling tot nu toe rustig verloopt.

@Mira11 hoe gaat het met jou zo na deze dag?

Wat lief dat je dat vraagt. Ik ben moe maar erg blij. Ik geloof dat ik weer geboft heb met zo'n lieve ram. Wel denk ik steeds: dat deed Olaf ook. In sommige dingen lijkt hij op hem. Het voelt een beetje alsof Olaf er een hand (poot) in heeft gehad. 🙂

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .