Etje Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Hoi hoi, Ik zag dat er bij het topic van @Punky punk heel veel mensen leuke namen kunnen bedenken. Nou zit ik al heel lang over een naam te denken en ik kom er niet uit. ik heb 2 konijnen. 1 grotere en 1 kleine zie foto voor hoe ze er uitzien. Ze heten nu mini en maxi en wil graag een leukere naam. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Duo en Penotti? 1 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 1 uur geleden zei Etje: Hoi hoi, Ik zag dat er bij het topic van @Punky punk heel veel mensen leuke namen kunnen bedenken Daarvoor moet je bij @Ot&Sienzijn, heb ik gemerkt 😉 Knabbel en Babbel Bubble en Gum Woezel en Pip Binky en Hopsy Oreo en Cookie/Pinda 1 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Haha nou ik zal ook hier de lijsten met konijnennamen even delen dan 😄 Konijnennamen voor duo's en koppels https://www.bunnybunch.nl/informatie/Konijnen-namen-duo-koppel Konijnennamen voor trio's en groepen https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-namen-trio-groep Populaire konijnennamen 2012 https://www.bunnybunch.nl/informatie/de-50-meest-populaire-konijnennamen Populaire konijnennamen 2017 https://www.bunnybunch.nl/informatie/meest-populaire-konijnennamen-2017 Populaire konijnnenamen 2020 https://www.bunnybunch.nl/informatie/de-50-meest-populaire-konijnennamen-in-2020 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Ze zien er mooi uit. 😎 Wie is het rammetje en wie het voedstertje? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 O wauw, half wildkleur half wit 😍 Ko en Nijn Pieter en Benjamin knabbel en babbel vind ik ook leuk of Bambi en stampertje 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 16 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2021 1 hour ago zei JokeC: Ze zien er mooi uit. 😎 Wie is het rammetje en wie het voedstertje? dankjewel, het zijn 2 voedstertjes... ik weet dat een rammetje en een voetstertje het best samen gaan maar heb deze konijntjes opgevangen via marktplaats omdat iemand niet goed meer voor ze zorgde. maar geen van deze 2 schatjes wil ik wegdoen en om 4 konijntjes te hebben word wel erg veel. maar ze maken nu geen ruzie en zijn vaak ontzettend klef met elkaar 1 uur geleden zei BaasjevanBrownie: O wauw, half wildkleur half wit 😍 bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Een rammetje en een voedster gaat vaker goed dan twee voedsters samen, maar het is niet zo dat twee voedsters nooit samen kunnen. Als het nu goed gaat en ze niet vechten is het toch prima? Dan zou ik ze ook niet gaan scheiden. Wel iets om in de gaten te houden, ik had vroeger ook voedsters samen en die kregen na jaren ineens toch ruzie en waarbij ik de ene zwaargewond vond. Het kan helpen om ze te laten steriliseren, dan verkom je hormonale schommelingen en is de kans dat het goed blijft gaan ook groter. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Ik vind het op de één of andere manier lastiger om een combi te maken van twee "meisjesnamen", maar misschien zit hier nog iets tussen 😅: Coco & Chanel Rosie & Pippa Sjuul & Sammie Jazz & Jacky Lilly & Daisy Sunny & Skye Fay & Flo Babs & Bibi Pepper & Ginger Nijn & Nina Izzy & Zoë Mona & Lisa Happy & Day Pretzel & Nibbit Kate & Jools Sue & Zinzi Puck & Didi 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 3 minuten geleden zei Ot&Sien: Ik vind het op de één of andere manier lastiger om een combi te maken van twee "meisjesnamen", maar misschien zit hier nog iets tussen 😅: Coco & Chanel Rosie & Pippa Sjuul & Sammie Jazz & Jacky Lilly & Daisy Sunny & Skye Fay & Flo Babs & Bibi Pepper & Ginger Nijn & Nina Izzy & Zoë Mona & Lisa Happy & Day Pretzel & Nibbit Kate & Jools Sue & Zinzi Puck & Didi Heb je die helemaal zelf verzonnen, @Ot&Sien respect 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 9 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Heb je die helemaal zelf verzonnen, @Ot&Sien respect 😁 De meeste combi's wel, al zitten er natuurlijk ook bestaande duonamen tussen 😜 Ik puzzel vaak wat met namen die bij elkaar passen of samen leuk klinken. Is niet moeilijk hoor, lang leve Google 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Oehh, ik vind Izzy en Zoë of Kate/Puck/Didi ontzettend leuk! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Nog wat namen: Twix & Bounty Fiep & Sjors Polly & Anna Minnie & Katrien Ebony & Ivory Bobbie & Teuntje Suus & Daantje Lilou & Bella Pom & Kato Toos & Trixie Jill & Zazou 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 17 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2021 Dank voor alle namen ga vandaag even kijken welke ik het leukst vind. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 17 april 2021 Delen Geplaatst: 17 april 2021 Graag gedaan. Misschien zit er iets tussen of krijg je ineens inspiratie voor twee andere namen. Je hoeft niet iets uit deze lijstjes te kiezen natuurlijk 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 18 april 2021 Delen Geplaatst: 18 april 2021 Wat is het uiteindelijk geworden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 19 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2021 Ben er nog niet uit. School houdt van toetsen opgeven...😏 Heb morgen een rep.. dus eigenlijk mag ik nu helemaal niet bunny bunchen🤭 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 19 april 2021 Delen Geplaatst: 19 april 2021 45 minuten geleden zei Etje: Ben er nog niet uit. School houdt van toetsen opgeven...😏 Heb morgen een rep.. dus eigenlijk mag ik nu helemaal niet bunny bunchen🤭 Je toetsen zijn belangrijk. De namen van je konijnen kunnen best eventjes wachten. Succes morgen! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 24 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2021 er zijn al 2 rondes geweest met namen die ik leuk vind elke keer valt er wat af. oreo en cookie lily en daisy sjuul en sammie nijn en nina binky en hopsie (omdat er 1tje veel binkies) welke namen vinden jullie het leukst ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 april 2021 Delen Geplaatst: 24 april 2021 10 minuten geleden zei Etje: er zijn al 2 rondes geweest met namen die ik leuk vind elke keer valt er wat af. oreo en cookie lily en daisy sjuul en sammie nijn en nina binky en hopsie (omdat er 1tje veel binkies) welke namen vinden jullie het leukst ? Ik vind Oreo en Cookie het leukst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 24 april 2021 Delen Geplaatst: 24 april 2021 Lily en Nina vind ik super leuk. Het belangrijkste is natuurlijk dat je het zelf leuk vind. 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 24 april 2021 Delen Geplaatst: 24 april 2021 Ik vind Nijn en Nina leuk, met die alliteratie. Een van mijn stiefkonijnen heet Oreo, dat had van mij niet gehoeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 25 april 2021 Delen Geplaatst: 25 april 2021 Sjuul en Sammie vind ik het leukst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 26 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2021 Het is Oreo en cookie geworden wie wie is weet ik nog niet maar deze namen vind ik het leukst. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Fijn dat ze nieuwe namen hebben! Leuk hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten