Ga naar inhoud

Punky & Bess

Punky punk
 Delen

Aanbevolen berichten

16 hours ago zei Lienappelsien:

Bess doet nu blijkbaar ook de hele dag met de brokjes, want zij blijft er toch niet vanaf ‘omdat die van Punky zijn’? 😉 

Vroeger toen ik Punky nog alleen had, deed hij ook de hele dag over zijn brokjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Punky punk:

Vroeger toen ik Punky nog alleen had, deed hij ook de hele dag over zijn brokjes.

Bij een konijn dat alleen zit komt dat vrij vaak voor. Ik zag in de opvang ook dat veel konijnen die alleen zaten nog brokjes in hun bakje hadden liggen. Ze hebben dan gewoon geen concurrentie voor het voer.

Maar als ze met z'n tweeën zijn dan is het van IKKE! Hier schransen ze het altijd achter elkaar op (ze zijn uiteraard met z'n tweeën). Maar ik heb dus wel gezien dat toen ik mijn (vorige) konijnen het voer in 1 keer gaf ze de laatste brokjes soms ook lieten liggen. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

De laatste dagen zijn Punky en Bess zo klef! Er is helemaal niets van onrust! Waar Bess is is Punky en waar Punky is is Bess. Zo leuk om te zien! Er worden ook zoveel likjes uitgedeeld! Elke keer als ik naar ze kijk zijn ze elkaar aan het wassen. Mijn hart smelt echt!

• Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

0CA3A703-477F-4332-8C73-4DFEA2D9EEFA.thumb.jpeg.27b209dc156a2ef40b7055f014aae043.jpeg957067AB-C17F-4B22-A212-4F7020D0F436.thumb.jpeg.92403ba85d1f3f124338abea77758789.jpeg0597D062-7912-4C8A-951E-7E4CECD8C435.thumb.jpeg.cee63abcb8caf3b01c0c2946163aa70e.jpegF1F4F250-3DB0-4B0E-B2E4-5044D832A4E8.thumb.jpeg.a0aace7f0fb74633777842d000f92c4f.jpeg3F115AB0-2D3D-40AA-A212-0889CBD38A73.thumb.jpeg.a53435c960fe1707d55a3cf4496b56c4.jpeg

Nog een paar prachtige foto’s, van prachtige moppies. 

Ik geniet elke dag opnieuw enorm van mijn mopjes. Elke dag zit ik minstens een uurtje bij ze. Ik kijk naar ze, ik aai ze, ik geef ze kusjes, en ik speel met ze. Ik krijg er zo ontzettend veel voor terug! 

Want elke dag opnieuw komen ze me begroeten, floppen ze tegen mijn been aan, komen ze bedelen voor een zonnebloempitje (wat ze heel af en toe dan ook krijgen), geven ze me kusjes en gebruiken ze mij als obstakel om op, onder en tussen te kruipen. Mijn lief patatje, mijn lief frietje. Oh, wat hoe ik veel van ze. Onbeschrijfelijk veel. ❤️813A1540-C905-4979-88F2-B0E258340B5C.thumb.jpeg.f4b120ad15e1176a8b202b1d63a9b7fa.jpeg

Bess die zich verstopt, ze moet nog een beetje oefenen. 😂

• Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
21 hours ago zei Kimie:

Wat heerlijk dat ze zo blijven liggen met hun lieve baasje in de buurt, zodat wij ook mee kunnen genieten 😊

Ja joh! Ze bleven gewoon liggen! Daarmee dat ik nog eens een schattige foto van hun beiden kon nemen. Ze liggen veeeeeeeeel vaker zo. Maar ze komen mij altijd begroeten. 😁

En dan kan ik geen mooie foto's trekken, deze zeldzame keer dus wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
14 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei:

He wat goed! Wat was er met Punky? Leuk om je hier weer te zien!

Punky had gas in zijn buikje. Maar die gas kwam keer op keer weer terug. Vond het erg moeilijk om mee om te gaan omdat het sowieso al een zeer drukke periode was en dan ook nog eens voor de eerste keer een zieke Punky. Toen ben ik gecrasht...

• Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Punky punk zei:

Punky had gas in zijn buikje. Maar die gas kwam keer op keer weer terug. Vond het erg moeilijk om mee om te gaan omdat het sowieso al een zeer drukke periode was en dan ook nog eens voor de eerste keer een zieke Punky. Toen ben ik gecrasht...

Arme Punky! Het klinkt als een heftige tijd, dus dat is niet zo gek. Hopelijk ben je nu weer op de goede weg!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .