Ga naar inhoud

Mag ik jullie voorstellen...

Aanbevolen berichten

En de laatste dan:

Punky & Bess

Punky & Lou

Punky & Mint

Punky & Flo(w)

Punky & Skye

Punky & Jools

Punky & Mae

Punky & Viev

Punky & Mexx

Punky & Day

Punky & Pam

Nu zal ik stoppen!

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ze vind de cat cube helemaal geweldig!

Ze is de vervoersbench nog niet uit gekomen dus een deftige foto heb ik nog niet echt kunnen maken. Maar alles is beter dan niets. 

Even ter info; Ik zelf ben niet nieuw maar ik heb een nieuw konijntje, een vriendinnetje voor Punky. Dames en heren, appelen en peren, Mag ik jullie voorstellen: Sophie   Soph

27 minuten geleden zei Mira11:

Soof is leuk! 

Mee eens, een stoere variatie op "Sophie". 😉

Punky & Jazz vind ik zelf ook leuk klinken. En de meeste andere suggesties die ik noemde eigenlijk ook wel. 🙃🤣

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeeey, we komen net terug van een flinke avondwandeling, zei net: ga even kijken of Punky al met een vriendinnetje thuis is, je had Mn man zijn blik moeten zien 😂

Wat leuk zeg! Is ze inmiddels de reismand al wel uit? Ze is met wit met zwarte banen/ vlekken toch? Beetje een soort eksterkonijn of niet? Plaats morgen maar een betere foto 😉

fijn dat het meteen zo’n goede match was! Goede inschatting of gewoon toeval Zitten ze de hele week al samen dan? 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei BaasjevanBrownie:

Heeeey, we komen net terug van een flinke avondwandeling, zei net: ga even kijken of Punky al met een vriendinnetje thuis is, je had Mn man zijn blik moeten zien 😂

Wat leuk zeg! Is ze inmiddels de reismand al wel uit? Ze is met wit met zwarte banen/ vlekken toch? Beetje een soort eksterkonijn of niet? Plaats morgen maar een betere foto 😉

fijn dat het meteen zo’n goede match was! Goede inschatting of gewoon toeval Zitten ze de hele week al samen dan? 

Nee, ze is nog steeds niet de reismand uit. Punky daarentegen, die is alles alweer aan het ontdekken. 

Een soort eksterkonijn inderdaad, maar dan met andere kleuren 😂

Ze zitten samen vanaf maandag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden zei Ot&Sien:

En de laatste dan:

Punky & Bess

Punky & Lou

Punky & Mint

Punky & Flo(w)

Punky & Skye

Punky & Jools

Punky & Mae

Punky & Viev

Punky & Mexx

Punky & Day

Punky & Pam

Nu zal ik stoppen!

Je bent echt goed in namen verzinnen! Ik moet zaterdag hoop ik aan de slag voor een rammen naam. Ik weer wel wie ik in ga huren voor een leuke naam. 😄

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Punky punk:

Nee, ze is nog steeds niet de reismand uit. Punky daarentegen, die is alles alweer aan het ontdekken. 

Een soort eksterkonijn inderdaad, maar dan met andere kleuren 😂

Ze zitten samen vanaf maandag.

Meestal helpt het als je er zelf even weggaat. Je kunt ook wat lekkers voor haar reismandje neerleggen. 

Hoe reageerde Punky op jou?

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Mira11:

Je bent echt goed in namen verzinnen! Ik moet zaterdag hoop ik aan de slag voor een rammen naam. Ik weer wel wie ik in ga huren voor een leuke naam. 😄

Mocht je hulp nodig hebben dan geef maar een gil. 😄 Ik vind namen verzinnen zo leuk. Eigenlijk jammer dat Freek al een goede naam had. 😅

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Mira11:

Meestal helpt het als je er zelf even weggaat. Je kunt ook wat lekkers voor haar reismandje neerleggen. 

Hoe reageerde Punky op jou?

Zoals normaal. Springend en al binkiend (is dat zelfs een woord?!) bijna op mij. ❤️

• Vind ik leuk 6
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel complimenten trouwens voor je enorme flexibiliteit (geen voorkeur voor een konijn, als het maar een vriendinnetje voor Punky is 🥰) en enorme geduld. Ik had echt nooit een week kunnen wachten zonder nieuws. Was ze echt gaan stalken dan 😉

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Mee eens! 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat leuk!! Hier kwamen ze de eerste dag ook hun reismand niet uit.. Leg maar een beetje hooi erin, kan ze iig lekker knabbelen. En vannacht als 't lekker rustig is en er niemand kijkt gaat ze vast op avontuur uit 😄 

Straks lekker dromen over Punky en Soof/Jazz/of hoe ze ook gaat heten en morgen een mooie foto maken en genieten van die twee 😊

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Of Punky en Lilly   wel een lieverd hoor! Ze vindt het dus allemaal nog best spannend. Misschien een idee om de bovenkant er af te halen? Of is ze er inmiddels uit? 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik haal ze ook wel eens gewoon uit het reismandje hoor. Soms moeten ze even een drempel over. Als ze dan weer willen verstoppen, dan zoeken ze zelf wel weer een plekje op. Meestal doen ze dat niet en gaan ze lekker het verblijf verkennen.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Ot&Sien , ik heb een word bestandje gemaakt van de namen die je had opgegeven die ik leuk vind. Nou is het probleem weer dat mijn broers dij namen niet willen (sorry). 
Nu komt de vraag: Zou je er nog willen voorstellen? 

Alleen als je het nog leuk vind en als je tijd hebt. Voel je niet gepusht!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een leuke dame! Gefeliciteerd met de nieuwe huisgenoot! 

Wat namen betreft, had je deze lijstjes al gevonden?

Konijnennamen voor trio's en groepen
https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-namen-trio-groep

Konijnennamen voor duo's en koppels
https://www.bunnybunch.nl/informatie/Konijnen-namen-duo-koppel

Populaire konijnennamen 2012
https://www.bunnybunch.nl/informatie/de-50-meest-populaire-konijnennamen

Populaire konijnennamen 2017
https://www.bunnybunch.nl/informatie/meest-populaire-konijnennamen-2017

Populaire konijnnenamen 2020
https://www.bunnybunch.nl/informatie/de-50-meest-populaire-konijnennamen-in-2020

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden zei Punky punk:

@Ot&Sien , ik heb een word bestandje gemaakt van de namen die je had opgegeven die ik leuk vind. Nou is het probleem weer dat mijn broers dij namen niet willen (sorry). 
Nu komt de vraag: Zou je er nog willen voorstellen? 

Alleen als je het nog leuk vind en als je tijd hebt. Voel je niet gepusht!

Aaah, wat jammer! Misschien kunnen je broers dan beter op zoek gaan naar een naam? Via google kom je een heel eind. 😉 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

We hebben net de bovenkant van de reismand eraf gehaald. Ze werd nieuwsgieriger en is heel veel hooi gaan eten. Biks moeten ze voorlopig nog niet hebben. 🙄

Het is inderdaad mijn konijntje. Maar ik kreeg een tweede konijntje op de voorwaarde dat zij de naam mochten kiezen. Nu heb ik een lijstje gemaakt van namen die ik leuk vind. Daar mogen zij uit kiezen.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je laat weten wat voor soort namen je broers wél leuk vinden wil ik er vanmiddag nog wel even naar kijken, mocht je dan nog geen naam gevonden hebben? Ik moet nu echt weg helaas...

En welke namen vond jij leuk, maar zij niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Ot&Sien:

Als je laat weten wat voor soort namen je broers wél leuk vinden wil ik er vanmiddag nog wel even naar kijken, mocht je dan nog geen naam gevonden hebben? Ik moet nu echt weg helaas...

En welke namen vond jij leuk, maar zij niet?

Ik vind dat ze een beetje moeilijk doen. "Gewoon een naam die we leuk vinden".

Maakt niets uit hoor, dat je weg moet. Zij moeten niet zo moeilijk doen.

Nou, ik vond bijna alle namen leuk. Ik heb alle namen die je had voorgesteld genoteerd, buiten de namen die linkte naar iemand die we kennen, naar eerdere huisdieren of naar konijn hier op BB. 

Daarnaast had ik ook nog namen opgeschreven uit de lijst van @Evee en namen die we zelf verzonnen hadden. Ze moeten maar uit die lijst kiezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .