Ga naar inhoud

Mag ik jullie voorstellen...

Aanbevolen berichten

Even ter info; Ik zelf ben niet nieuw maar ik heb een nieuw konijntje, een vriendinnetje voor Punky.

Dames en heren, appelen en peren,

Mag ik jullie voorstellen:

Sophie

Sophie is anderhalf jaar oud en draagt de voorlopige naam Sophie. We zouden haar graag anders noemen. Er volgt nog een foto in de volgende post. Heeft er nog iemand ideeën (voor een naam), let me know!

Verder is zij heel duidelijk de baas, heeft ze een beetje overgewicht dat nog moet weggewerkt worden, is zindelijk en heeft veel pit.

Er zijn al een paar likjes uitgedeeld, en daar ben ik best blij om. Dit was het eerste konijn dat is geprobeerd en dit was ook de match.

• Vind ik leuk 13
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ze vind de cat cube helemaal geweldig!

Ze is de vervoersbench nog niet uit gekomen dus een deftige foto heb ik nog niet echt kunnen maken. Maar alles is beter dan niets. 

Even ter info; Ik zelf ben niet nieuw maar ik heb een nieuw konijntje, een vriendinnetje voor Punky. Dames en heren, appelen en peren, Mag ik jullie voorstellen: Sophie   Soph

🎉 Oh wat leuk!

Fijn hè om ze zo samen ze zien?!  Wat goed dat ze zindelijk is dat maakt het een heel stuk makkelijker. Ben benieuwd naar de foto!

aangepast door Mira11
  • Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Echt leuk, een vriendinnetje voor Punky! Maar je wil graag een andere naam voor haar, begrijp ik. Ook meer in de stijl van Punky, of maakt dat niet uit? Silly of Spooky bijvoorbeeld? Misschien blijkt ze over een paar dagen tóch een echte Sophie te zijn! 🤣 Heel veel plezier en geluk met elkaar!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Okki:

Echt leuk, een vriendinnetje voor Punky! Maar je wil graag een andere naam voor haar, begrijp ik. Ook meer in de stijl van Punky, of maakt dat niet uit? Silly of Spooky bijvoorbeeld? Misschien blijkt ze over een paar dagen tóch een echte Sophie te zijn! 🤣 Heel veel plezier en geluk met elkaar!

Het moet een naam zijn die bij Punky en bij haar past. Maar het moet niet dezelfde stijl zijn. Wij dachten aan Sam. Maar toch heb ik nog geen gevoel van, JA, dat is háár naam.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, Spooky lijkt misschien teveel op Spook (🌈) van JacB, ook al spreek je het anders uit? Sophie is niet erg origineel, maar toch wel een leuke naam voor haar? 

Ik ben benieuwd waar je op uit komt. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

"We" hebben al een "(Jack en) Roos/Rose" toch?

4 minuten geleden zei Mira11:

Wat een lieverd zeg! 🥰

Hopelijk kun jij dat ook binnenkort van de verloofde waar Liz mee thuiskomt zeggen, zodat een blij koppeltje je gemis van Olaf een beetje verzacht. 🤞

• Vind ik leuk 2
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei JokeC:

"We" hebben al een "(Jack en) Roos/Rose" toch?

Hopelijk kun jij dat ook binnenkort van de verloofde waar Liz mee thuiskomt zeggen, zodat een blij koppeltje je gemis van Olaf een beetje verzacht. 🤞

Dat is lief! Ik hoop het ook. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei Ot&Sien:

Punky & Soof

Punky & Sammie

Punky & Rose (Roos)

Punky & Jane

Punky & Sjors

Punky & Lexie

Punky & Bo

Punky & Belle

Punky & Ivy

Soof is leuk! Maar ja ik mag niet kiezen. 😆

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .