Ga naar inhoud

Het planten topic

Aanbevolen berichten

• Reacties 638
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Bij deze. Een Monstera, een Calathea lancifolia, een Calathea medallion, nog een Calathea (denk ik?) en een Maranta. Oké dan. 😅

Mijn vriend wilde de orchideeën niet weggooien, want dat was zielig. Maar ze hebben jarenlang zitten niksen. En nu ineens dit! Hij voelt zich erg gewaardeerd nu zijn liefdevolle geduld wordt beloond.

Ik ging naar de Intratuin, want ik moest nódig Greet Goudpalm verpotten en toen kwam ik deze knapperd tegen, dus hallo Bennie Bananenplant. 👋🏻 PS. Die winkel is echt niet goed voor m’n portemonne

Ik moet overigens wel zeggen, als ik dan zijn huis zie vind ik dat wel leuk om te zien maar dat zou ik zelf niet willen. Dat je op elk denkbaar oppervlakte planten hebt staan of hangen. Als je mijn huis binnenkomt denk je wel oké, die vindt planten leuk, maar niet 'damn die heeft 80 planten'. Dat hoop ik toch wel een beeetje zo te houden (nadruk op hoop). Ook omdat de planten er wat minder uitspringen als ze allemaal zo bij elkaar staan of zo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Jaaa, gaaf hè! Liep er toevallig tegenaan. 😁

Jawel. Dat kan best.

En dan nóg 3 lege potten hebben en ter decoratie zetten 😲

Je hebt toch niet een keer ‘s nachts bij een bloempottenhandel ingebroken hè? 🕵️‍♀️

(blijkbaar is het belangrijk om het geslacht van een detective er bij te vermelden. Dan val je als detective minder op of zo 🧐)

Edit: o, als de tekst geplaatst is zie je dat tekentje niet meer)

Edit 2: en ‘toevallig er tegenaan lopen’ is bij jou natuurlijk totaal niet meer geloofwaardig 🤣

aangepast door Lienappelsien
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan nooit genoeg bloempotten hebben toch, haha. Je zal maar toevallig tegen een plant aan lopen en geen pot hebben. 🤣 Het was wel deels toevallig hoor. Had de plant al op m’n lijstje staan, maar volgens de website hadden ze ‘m niet. Toen zag ik ‘m opeens tóch in de winkel staan, dus tsja, dan zit ie snel in het winkelwagentje. 😄 Ben alleen één plant vergeten; op de plantenstandaard staat nog een plateautje leeg..

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Pablo&Lola:

Je kan nooit genoeg bloempotten hebben toch, haha. Je zal maar toevallig tegen een plant aan lopen en geen pot hebben. 🤣 Het was wel deels toevallig hoor. Had de plant al op m’n lijstje staan, maar volgens de website hadden ze ‘m niet. Toen zag ik ‘m opeens tóch in de winkel staan, dus tsja, dan zit ie snel in het winkelwagentje. 😄 Ben alleen één plant vergeten; op de plantenstandaard staat nog een plateautje leeg..

Ach ja, dan heb je nog eens een keer een reden om naar zo’n zaak te gaan/online te bestellen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .