Pablo&Lola Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei Tussen de 80 en 100 en voor nu ook wel even genoeg. 😛 6 Quote Link naar reactie
Suus1978 Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei 4 uren geleden, Pablo&Lola zei: Tussen de 80 en 100 en voor nu ook wel even genoeg. 😛 Wow! Dan woon je vast in een kasteel 😄 1 Quote Link naar reactie
Miekmoek Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei 20, plus nog 5 mini vetplantjes. Precies leuk genoeg zo voor mij. Quote Link naar reactie
Deeskuh88 Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei 34. Daar schrok ik wel van 😅 2 Quote Link naar reactie
Okki Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei 23 uren geleden, Okki zei: Ik heb er 25 en ik zou er nog wel meer willen maar weet niet waar ik ze kwijt moet. Ik was er nog drie vergeten...🤣 28 dus. 1 Quote Link naar reactie
Nina en Hazel Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei Heb 13 kamerplanten. Meer dan genoeg voor mij, hoewel ik dat laatst ook dacht en daarna toch gezwicht ben voor een nieuw, "zeldzaam" plantje 😅 Quote Link naar reactie
Deeskuh88 Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei 3 uren geleden, Nina en Hazel zei: Heb 13 kamerplanten. Meer dan genoeg voor mij, hoewel ik dat laatst ook dacht en daarna toch gezwicht ben voor een nieuw, "zeldzaam" plantje 😅 Bekend probleem... Ik neem me ook steeds voor er geen meer bij te kopen. Mijn laatste aanwinst is van dit weekend. Een vleesetend plantje met bloemetjes die lijken op konijntjes 😍 1 Quote Link naar reactie
IreneM Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei 20 volgens mij. Wil er nog wat bijhalen, want het was niet zo'n goede winter. 1 Quote Link naar reactie
Nina en Hazel Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei 1 uur terug, Deeskuh88 zei: Bekend probleem... Ik neem me ook steeds voor er geen meer bij te kopen. Mijn laatste aanwinst is van dit weekend. Een vleesetend plantje met bloemetjes die lijken op konijntjes 😍 Dat klinkt veelbelovend 😍 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 17 mei Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2 uren geleden, Deeskuh88 zei: Bekend probleem... Ik neem me ook steeds voor er geen meer bij te kopen. Mijn laatste aanwinst is van dit weekend. Een vleesetend plantje met bloemetjes die lijken op konijntjes 😍 ooohhh dat klinkt als een plant die ik ook wil! Welke en waarvandaan? 😄 Quote Link naar reactie
Deeskuh88 Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei 6 uren geleden, Evee zei: ooohhh dat klinkt als een plant die ik ook wil! Welke en waarvandaan? 😄 Een meisje hier die stekjes verkoopt, haha. Het is de urticularia sandersonii 3 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 17 mei Auteur Delen Geplaatst: 17 mei Oh wow die is leuk! Vet boze konijnen 🤣 1 Quote Link naar reactie
Deeskuh88 Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei Leuk he! Vond hem ook zo leuk om te zien 😁 Quote Link naar reactie
Boefje Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei Kom ik met mijn 8 planten aanzetten. 😅 Quote Link naar reactie
Pablo&Lola Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei 42 minuten geleden, Boefje zei: Kom ik met mijn 8 planten aanzetten. 😅 Hoef je in ieder geval niet elk uur met een gieter door het huis te rennen omdat een plant dorst heeft. 😂 Quote Link naar reactie
Lollie Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei 9 flinke planten en een bak met een flink aantal stekjes (die je eigenlijk al geen stekjes meer kan noemen, flink gegroeid!) graslelies op de slaapkamer. Urticularia sandersonii, dat. is. de. beste. plant. die. ik. ooit. heb. gezien! 😍 1 Quote Link naar reactie
Deeskuh88 Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei 3 uren geleden, Lollie zei: 9 flinke planten en een bak met een flink aantal stekjes (die je eigenlijk al geen stekjes meer kan noemen, flink gegroeid!) graslelies op de slaapkamer. Urticularia sandersonii, dat. is. de. beste. plant. die. ik. ooit. heb. gezien! 😍 Haha, echt he. Geen idee of hij zo te krijgen is, maar ze verzendt de stekjes ook 😛 1 Quote Link naar reactie
Bambi&Fendi Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Ik heb er 34 op mijn slaapkamer, net een jungle. Maar zo heb ik 'm het liefst, met al dat groen 😄 Quote Link naar reactie
Lollie Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Ben ik de enige die zijn planten ook namen geeft? 1 Quote Link naar reactie
Okki Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei 4 uren geleden, Lollie zei: Ben ik de enige die zijn planten ook namen geeft? Neehoor. Ik gebruik de Plantsome-app en dan 'moet' je ze wel namen geven. Ik heb bijvoorbeeld Theo, Thea, Teo en Tea Calathea en Kenneth Kentiapalm. 1 1 Quote Link naar reactie
mammafelina Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Ik heb nog maar 8 kamer planten, ook hier heeft niet alles de winter overleefd. Binnenkort een paar nieuwe kopen. Quote Link naar reactie
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 19 mei Delen Geplaatst: 19 mei Ik heb er denk ik rond de 90 ofzo? Zitten wel dubbele bij door verstekken. 1 Quote Link naar reactie
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 19 mei Delen Geplaatst: 19 mei Haha, moet ik het verduidelijken? Ik had bv eens een heeeel grote pothos en die moest ik wel snoeien. Die heb ik gestekt en daar kwamen weer 3 nieuwe planten uit. Dus ik heb veel klonen. 😉 Maar zo’n 90 bloempotten. Quote Link naar reactie
Boefje Geplaatst: 19 mei Delen Geplaatst: 19 mei Ik heb een rubberplant geadopteerd omdat mijn moeder hem kwijt wilde maar ik vind het zo'n onhandige plant. Zware bladeren, dunne stam en zijtakken met een net zo dunne tak met net zulke zware bladeren. Ik denk dat ik hem uiteindelijk toch weg doe. Het zou ook giftig zijn voor honden dus als ik een hondje neem dan gaat hij sowieso weg. Ik wil nog wel een gardenia en twee orchideeën en een grote palm. Had een mooie grote palm maar dat goedkope potgrond van de supermarkt zaten rauwvliegjes in. Dus voor ik het wist zat het in al mijn planten. De palm was onnodig gesneuveld omdat ik hem maar uit paniek voor krioelende vliegjes buiten had gezet. Uiteindelijk hadden aaltjes de rest nog kunnen redden. Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 29 mei Auteur Delen Geplaatst: 29 mei Wat zit er in mijn bananenboom?? 🍌💮 2 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.