Pablo&Lola Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Dit is een tradescantia-stekje van Stekjesbox. Bestond uit 4 of 5 steeltjes die nog moesten wortelen. Dit is het stekje nu. 😄 3 Quote Link naar reactie
pakyakker Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Oooooooh wat een mooi nieuw blad😍 5 Quote Link naar reactie
Dollie Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Jaaa je langverwachte gaten, toch? 😁 mijne heeft ook een supermooi nieuw blad. Quote Link naar reactie
IreneM Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Ooh mooi hoor! Heeft ie goed gedaan 😁 Het blad van mijn white fusion begint ook te ontrollen, superspannend 😱 3 Quote Link naar reactie
pakyakker Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 2 hours ago zei Dollie: Jaaa je langverwachte gaten, toch? 😁 mijne heeft ook een supermooi nieuw blad. Jaaaa 2 nieuwe bladeren gekregen. 1 met maar 1 gat en deze van de foto vouwde zich zo uit. Was helemaal blij toen ik dat ondekte. Nu begint het steeds meer op een monstera te lijken. 1 Quote Link naar reactie
Dollie Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 @IreneM ik heb helaas bij dat ene tuincentrum twee planten (twee dezelfde, alle anderen hebben niks) met trips gekocht! Dus misschien je aankopen nog even goed controleren. Eigenlijk moet dat altijd natuurlijk, kwam er helaas pas later achter anders had ik ze laten staan. Quote Link naar reactie
Eefje Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Ik heb in mijn strijd tegen vliegen en fruitvliegjes vleesetende plantjes besteld. Ben benieuwd! Ze zijn zo lekker raar. 1 Quote Link naar reactie
IreneM Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 17 minuten geleden zei Dollie: @IreneM ik heb helaas bij dat ene tuincentrum twee planten (twee dezelfde, alle anderen hebben niks) met trips gekocht! Dus misschien je aankopen nog even goed controleren. Eigenlijk moet dat altijd natuurlijk, kwam er helaas pas later achter anders had ik ze laten staan. Oh dank. Ik had alleen een vetplantjegekocht bij de kamerplanten, ik zal die even controleren. Wel een aantal buitenplanten zondag.. Kunnen die ook trips krijgen? Quote Link naar reactie
Dollie Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Vetplanten zijn gelukkig niet gevoelig er voor. Buitenplanten kunnen het ook krijgen ja, weet niet of dat net zo 'erg' is. Quote Link naar reactie
pakyakker Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Hier bij ook een sla-update😂. Ik moet er echt om lachen het wordt gewoon bijna een boom. Hij gaat bijna bloeien ben benieuwd hoe de bloemen eruit gaan zien. 2 Quote Link naar reactie
Eefje Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Ze hebben nu kleiner formaat calatheas bij de Jumbo. Quote Link naar reactie
IreneM Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 (aangepast) Geen trips gevonden 🥳 en druk geweest! De planten voor het schuurtje en een hangplant aan de hoek van het dak. Weet nog niet zeker of het vetplantje daar blijft staan. Een varen en klimroos En lavendel en een druivenplant. Ik heb nog 2 druivenplanten meer. Die staan achter de konijnenren. Er komt sowieso nog meer bij (uiteraard 😂), 1 pot staat nog leeg, daarin komt nog een stek/plant van mijn ouders. En ik had nu de planten aan de zijkant van het schuurtje gezet en het staat ook wel leuk als daar nog wat komt. Alleen moet dat in een heeeele smalle bak en ik weet niet of ik dat kan vinden. En de tuintafel is ook nog wel leeg, past er ook nog wel 1 op. 6 juli 2021 aangepast door IreneM 6 Quote Link naar reactie
Dollie Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Super leuk! Misschien kun je aan de zijkant zoiets doen: https://nl.pinterest.com/pin/74027987615233305/ https://nl.pinterest.com/pin/29273466318986149/ Quote Link naar reactie
IreneM Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Ooh leuk idee! Die ga ik onthouden. Ik wil alleen niet iets in mijn schuurtje boren, want die is nog zo mooi nieuw 😂 Quote Link naar reactie
Miekmoek Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 1 hour ago zei Eefje: Ze hebben nu kleiner formaat calatheas bij de Jumbo. Oehh, ik ga morgenochtend dan wel even langs! Quote Link naar reactie
Pablo&Lola Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 @IreneM Oh, ik ben fan van je klimroos en ga het idee jatten, mits ze goed in de zon kunnen. Ik heb twee plantenbakken buiten die gevuld moeten, maar heb geen idee wat erin moet. Iets wat omhoog groeit en tegen zon kan. En het liefst ook niet helemaal sterft tijdens de winter. Quote Link naar reactie
IreneM Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Ik denk dat het wel kan! In mijn vorige huis stond ook een klimroos en die stond bijna de hele dag in de zon. Hier staat er 1 een halve dag in de zon en de andere helemaal niet. Hoop wel dat dat goed gaat 😅 1 Quote Link naar reactie
Kolino Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Klimroos kan wel een beetje zon hebben, maar liever halfschaduw. Ik ben met een klimroosstek bezig, maar die verschroeide tijdens die hele warme periode. Heb je al aan passiebloem gedacht? Die kan ook wel wat zon hebben. 1 Quote Link naar reactie
Pablo&Lola Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Nee, nog niet aan gedacht, maar bedankt voor de tip! Quote Link naar reactie
Gast Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 31 minuten geleden zei Kolino: passiebloem Moet je er dan ook een sinaasappel struik/boom naast zetten? Quote Link naar reactie
IreneM Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Waarom zou dat moeten? Ik heb sinds vorige week ook 4 passiebloemen, maar er staat geen sinaasappel bij 😅 Quote Link naar reactie
Kolino Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Bij mij ook niet hoor, zou ook niet weten waarom ik een sinaasappelboom in de tuin wil... Quote Link naar reactie
Gast Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Zal wel een generatie kloof zijn….. Quote Link naar reactie
Pablo&Lola Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Ik mis de grap ook, maar doe een gok: cocktail? Quote Link naar reactie
Marjoleink Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 7 minuten geleden zei Anul: Zal wel een generatie kloof zijn….. Het eerste wat bij mij opkomt is passoa-jus. Ben ik dan wel van jouw generatie, of zit ik op het verkeerde spoor? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.