Ga naar inhoud

Het kamerplanten topic

Evee

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Anul:

Wat is jullie ervaring met planten van Ikea?

Heel goed! Doen het bij mij vanaf het begin af aan fantastisch. Is inderdaad wel net een beeetje geluk hebben dat wat je zoekt er bij staat. Sinds Covid hebben ze hier ook wel veel minder op voorraad, helemaal na de laatste lockdown.

Link naar reactie
1 uur geleden zei IreneM:

Ik ben eindelijk al mijn planten in plantsome aan het zetten. Ik heb nog twee planten waarvan ik niet weet welke het zijn. 

En zou die tweede nog goed komen? 🙈

81BBB52D-27D7-4040-ADCD-899CFD96365C.jpeg

44070ADA-3109-4A36-B079-60296FF37432.jpeg

Heeft die eerste vrij stevig/dik blad of niet? Die tweede is een echeveria

35 minuten geleden zei IreneM:

Oh en hoe kan ik nu in de Plantsome app aangeven dat ik de plant water heb gegeven? Ik had er 1 al wat langer instaan, en daar blijft bij staan dat ie 3 dagen geleden water nodig had. Nu mag dat wel weg, maar hoe?

Dat is een bug in de app, je moet dan even contact opnemen met PLantsome (je emailadres er bij vermelden) dan kunnen ze het resetten. Super irritant. 

2 hours ago zei Pablo&Lola:

Op naar tante @Dollie. 😄

EAF85940-60C8-467C-8A95-2DBBE07F80F9.jpeg.a1a8576909def81ce300be02da8af904.jpeg

Jaaaaaaa mijn plantjes zijn er 😍

ACtC-3dniQ1s7NDdDICaPHQeIytiBDEC-LEaWX7pbC_nrPH6RUwiVmomVawdVLX8IYVQDvga6EcudLLCZLF5ejBpHDqOzF8hjPJgH5KscUw0h5a6ObePTWsABSVxkvYxOUnxyNsD3RwPh21Pb7F3y8aBFNFi=w515-h914-no?authuser=0

(Buurvrouwplant wordt nog vervangen door een beter passende plant)

ACtC-3cFnhTS11oi1X8WkRtPTUcwISRHeFDSqLW9osNC1_bjqk3dC-QC-29ucNo64_1etoKWraME_kgNkyU0Ii4R2y-fHE3cbTJjgiXT1wZuRvITYp1jAod_QLryqCkWpdjh1uEtI6hw3hVqrdqgVxE1Ao3Z=w1625-h914-no?authuser=0

En de plant van @Mississippi mag hier tijdelijk wonen 😁

aangepast door Dollie
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
1 hour ago zei Dollie:

Hahaha hij is wel super mooi maar ik wil niet teveel dubbele planten hebben dus dat komt wel goed 😁 dan komt er gelijk weer een plekje vrij om een plant voor te kopen 😇

Ik gok dan dat die eerste een peperomia is, maar ik weet niet welke. 

Dank! Het is een Peperomia Pixie. De Echevaria gaat m niet worden. Volgens de app moet die heel veel direct zonlicht, maar het staat nu op een van de donkerste plekjes. Heb ook nergens plek om die in direct zonlicht te zetten, dus denk dat het einde verhaal is 🥀

Link naar reactie
35 minuten geleden zei Mississippi:

Ik zag er iets van maar even geen zin om 300 pagina's terug te lezen 😅 Had jij nu ook trips?? Kunnen we je verwelkomen als nieuw lid van the trip club?

Ja, helaas.. Gelukkig líj́kt het beperkt tot 1 plant. Maar het abonnement op de tripsclub wordt zeker automatisch verlengd? 😂

Link naar reactie

Ik heb net nog weer 2 luchtplantjes besteld. Ik had beide al maar die hebben het niet overleefd. Ik denk 1 door te weinig licht, dus ik ga nog 1 poging doen om te kijken of deze wel overleefd, anders maar een kunstplantje erin doen. Van de ander weet ik eigenlijk niet waarom die het niet overleefd heeft, dus hopelijk gaat het nu beter.

Ik heb nog een hele lege muur in de keuken, dus ik zit te denken om een plank op te hangen zodat ik daar meer plantjes op kan zetten. Help

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .