Ga naar inhoud

Het kamerplanten topic

Evee

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Waarschuwing: Sla deze week vooral de Jumbo even over als je niet, zoals ik, met twee práchtige exemplaren thuis wil komen.

0BE010CE-C1D9-4AEC-87F7-302CDA85F21D.jpeg.4b5647f706edefc00e049efb1dbef5c3.jpeg

Ooh *konijnendropjes*. Vandaag bij de Albert Heijn stonden ook al leuke. Ik heb mij ingehouden. Dus de Jumbo moet ik ook maar vermijden.😂

Zijn echt 2 hele mooie exemplaren zeg!

Link naar reactie

Ik ga morgen naar het tuincentrum voor nieuwe planten en potten 😁

Het wordt in ieder geval een calathea (oefenen voor de white fusion 🤪) en een nieuwe badkamerplant. En ik wil er nog een op de keukentafel en 2 in de slaapkamer.

Nog een vraag. Ik heb drie planten in 1 pot maar dit gaat niet goed, de pot is te klein. Weet iemand wat die groene plant rechts is? Ik wil de zebrina en die eruit halen en beide in een eigen pot doen. De graslelie blijft dan in deze pot.

A31F85D4-3E5B-44A2-A16E-565DEA5717AC.jpeg

Link naar reactie

Het lijkt wel een soort rhipsalis, zijn het hele stevige stengels? Ik zou die drie echt niet bij elkaar in zetten nee, mijn graslelies zuipen maar door nu het zo warm is en een rhipsalis is een vetplant. Heb er zelf geen dus weet niet precies hoe ze qua verzorging zitten, maar kan me niet voorstellen dat ze net zoveel nodig hebben als een graslelie. En de tradescantia zit er een beetje tussenin. Verstandig om ze uit elkaar te halen!

Link naar reactie

Weten jullie nog mijn Watermelon plant waar ik steeds trosjes bladeren uit kon trekken? Ik dacht wie niet waagt wie niet wint en heb zo'n trosje in aarde gezet en hij doet het goed er komt nu zelfs een nieuw blad tevoorschijn. Verder heb ik al een maand geen losse bladeren meer gehad. Ik die dat die last had van opstart problemen.

Ik had geen bloempotjes meer dus hij staat nu even in een doormidden geknipte plastic fles.😂

20210617_102929.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .