Ga naar inhoud

Aaien?!


Esmee-Bunny

Aanbevolen berichten

Heyhey!

 

Ik gooi er maar gelijk een nieuwe vraag op haha! Dit omdat ik nergens echt exact kan vinden waarom mijn konijn dit doet.

Mijn zwarte konijn, Bolletje, is echt een knuffel konijn, hij vind het leuk om geaaid te worden, en vraagt daar ook veel aandacht naar 🙂

 

Nou is het zo, dat hij als hij de deurklink hoort, hij al naar buiten gerend komt, in de ren (in het geval dat hij daar nog niet was) meestal aai ik hem dan even, soms duwt hij ook zijn neusje tegen mijn hand, waarschijnlijk aandacht vragen (; 

 

Nou komt mijn vraag, meestal als ik hem aai, legt hij zijn hoofdje/kinnetje helemaal tegen de grond, ik weet dat dit niet erg is, maar ik weet niet goed waarom hij dit doet?! En of konijnen van jullie dit ook doen? Konijnen doen dit natuurlijk ook naar elkaar, als ze gewassen willen worden. Misschien heeft het daar wel mee te maken ofss. Hij doet dit, als ik al bezig ben met aaien over zijn hoofdje. 

 

Hij knarsetand ook wel als ik hem aai.

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

 

Mvg 

Esmee

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Esmee-Bunny:

Heyhey!

 

Ik gooi er maar gelijk een nieuwe vraag op haha! Dit omdat ik nergens echt exact kan vinden waarom mijn konijn dit doet.

Mijn zwarte konijn, Bolletje, is echt een knuffel konijn, hij vind het leuk om geaaid te worden, en vraagt daar ook veel aandacht naar 🙂

 

Nou is het zo, dat hij als hij de deurklink hoort, hij al naar buiten gerend komt, in de ren (in het geval dat hij daar nog niet was) meestal aai ik hem dan even, soms duwt hij ook zijn neusje tegen mijn hand, waarschijnlijk aandacht vragen (; 

 

Nou komt mijn vraag, meestal als ik hem aai, legt hij zijn hoofdje/kinnetje helemaal tegen de grond, ik weet dat dit niet erg is, maar ik weet niet goed waarom hij dit doet?! En of konijnen van jullie dit ook doen? Konijnen doen dit natuurlijk ook naar elkaar, als ze gewassen willen worden. Misschien heeft het daar wel mee te maken ofss. Hij doet dit, als ik al bezig ben met aaien over zijn hoofdje. Hij heeft zijn oortjes dan naar achteren.

 

Hij knarsetand ook wel als ik hem aai. 

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

 

Mvg 

Esmee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .