Ga naar inhoud

Even voorstellen :)

Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Ja, je ziet het goed. Ik heb al een acc, en een paar konijnenvraagjes op dit acc haha. Inmiddels is het 2021 en er is met de konijntjes veel gebeurd. Ze leven nog hoor, maar Mijn witte konijn is nu bij een ander baasje wegens prive redenen 😉 

Ik heb nu mijn zwarte konijn, hij heet Bolletje. Hij is nu ongeveer een jaartje oud en nogsteeds een schatje. 

Binnenkort hoop ik mijn konijn te koppelen met een leuk maatje, maar dat volgt nog 🙂

Dit is even de nieuwe informatie, heb in de tijd weer veel meer geleerd via allerlei sites etc. dus let maar niet op mijn vorige topics haha!

Mvg Esmee 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom terug!

45 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Dan noem je de andere Ijs: bolletje ijs🙃

Of wol. Dan heb je Bolletje Wol.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago zei Evee:

Welkom terug!

Of wol. Dan heb je Bolletje Wol.

Haha zo noemde wij onze hond toen hij nog puppy was, hij was ook echt geen hond toen maar gewoon een bolletje wol als je niet goed keek 😂

Heb helaas denk ik geen foto's van hem in die tijd.. Hij is nu al een oud manneke van bijna 14..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .