Punky punk Geplaatst: 12 juni 2021 Delen Geplaatst: 12 juni 2021 12 hours ago zei Miekmoek: Lekker kontje heeft hij ook ππ Haha, daar heb je gelijk in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2021 Zitten ze met z'n tweetjesΒ 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 25 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2021 Gezellig samen in de graafbak Β Of toch liever alleen, anders is er geen ruimte voor binkies...Β Β 5 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 25 juni 2021 Delen Geplaatst: 25 juni 2021 Dat laatste filmpje π wat een lekker ding zeg π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 25 juni 2021 Delen Geplaatst: 25 juni 2021 Wat zijn binkies toch altijd leuk! Helemaal blij met de zandbak πΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 25 juni 2021 Delen Geplaatst: 25 juni 2021 Hahaha gemeen hoor op dat laatste filmpje π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 juni 2021 Delen Geplaatst: 27 juni 2021 Wat heerlijk om ze zo bezig te zien.Β π₯° Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 29 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Zo past het beter, hoeft ze haar oren niet in te klappen..Β Β 2 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 haha!πheeft ze dat nou zelf gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 29 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2021 2 hours ago zei Bunny_time: haha!πheeft ze dat nou zelf gedaan? Haha jup, ik heb alleen de foto gemaakt π 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 Op 25-6-2021 at 12:00 zei Miekmoek: Gezellig samen in de graafbak Β Of toch liever alleen, anders is er geen ruimte voor binkies...Β Β Haha heerlijk he, dat ze zo blij kunnen zijn met zoiets simpels. Ik moet toch ook eens gaan kijken voor een krat.Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2021 (aangepast) Misschien niet goed te zien, want het is laat en donker, maar zit er hier eentje nu op de armleuning π 1 juli 2021 aangepast door Miekmoek Armleuning is geen rugleuning.. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 7 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Mijn voeten worden uitvoerig onderzocht Β En een kleine preview van ons nieuwe kleed π 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 10 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2021 Jaaa, zo gelukkig, ik mag Saar weer af en toe aaien ππ Afgelopen week een paar keer één aaitje, gisteren weer voor 't echt dat ze begon te knarsentanden en nu net weer π Ze wilde ons niet meer omdat we begin mei haar moesten plagen met dierenarts en medicatie geven. Heeft dus 2 maanden geduurd voor ze me weer vertrouwd... Ik zie nu al op tegen weer nageltjes knippen π 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.