Eefje Geplaatst: 17 april 2021 Delen Geplaatst: 17 april 2021 Ik ben zo blij met mijn hooiruifwc als ik dit zie. Dat scheelt echt enorm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 17 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2021 (aangepast) Kusje van Billy π 17 april 2021 aangepast door Miekmoek 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 april 2021 Delen Geplaatst: 17 april 2021 13 minuten geleden zei Miekmoek: Kusje van Billy π Aaaah zo lief. Die kun je wel plaatsen bij het topic βfotoβs en filmpjes die laten zien waarom konijnen een maatje nodig hebbenβ. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 17 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2021 (aangepast) Heerlijk jezelf bezig houden Β Β 17 april 2021 aangepast door Miekmoek Filmpje invoegen 5 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 18 april 2021 Delen Geplaatst: 18 april 2021 Ik doe wel eens lege petflesjes op de grond en dan kegelt Noellie ze omver met dr snoet. Haha ook erg vermakelijk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2021 Zo'n leuk uitzicht tijdens m'n werk π Β 1 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Wel een beetje doorwerken hΓ¨? π 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2021 3 minuten geleden zei Ot&Sien: Wel een beetje doorwerken hΓ¨? π Haha ja, gelukkig gaan ze zo slapen, kan ik ongestoord verder werken π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 1 uur geleden zei Miekmoek: Haha ja, gelukkig gaan ze zo slapen, kan ik ongestoord verder werken π Hoogstwaarschijnlijk zal hier zo meteen een foto geplaatst worden van twee schattige, slapende konijntjes, genaamd Billy & Saar.Β ππ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 april 2021 Delen Geplaatst: 23 april 2021 Werk je met nijlpaarden? Of is dat je bureaublad achtergrondΒ π Β Konijnen lijden inderdaad ontzettend af tijdens het werk, ik merk het in de loods ook! πΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 23 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2021 1 hour ago zei Evee: Werk je met nijlpaarden? Of is dat je bureaublad achtergrondΒ π Hahaha, is m'n achtergrond π Vind 't zulke mooie beesten..Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 23 april 2021 Delen Geplaatst: 23 april 2021 4 hours ago zei Miekmoek: Vind 't zulke mooie beesten..Β Β Uit de verte of op een plaatje wel, ja. Een kennis van mij werkt in zo'n wild life reservaat en is nergens zo bang voor als voor de agressie van nijlpaarden. Korte lontjes zijn uitgevonden door nijlpaarden, denk ik.Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 23 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2021 2 hours ago zei JokeC: Β Uit de verte of op een plaatje wel, ja. Een kennis van mij werkt in zo'n wild life reservaat en is nergens zo bang voor als voor de agressie van nijlpaarden. Korte lontjes zijn uitgevonden door nijlpaarden, denk ik.Β Ja, klopt. Ik heb ze ook in het wild gezien. Ze zijn erg onvoorspelbaar en daardoor heel gevaarlijk. Ook zijn ze echt heel snel! Verwacht je niet meteen van zo'n lobbes. Zeker geen lieverdjes dus, maar alsnog wel prachtige beesten πΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 28 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2021 Zo zeg, nagels knippen zit er ook weer op. Ging best goed voor een eerste keer. Denk dat ik meeste best langer had kunnen afknippen, maar het leven van sommige nagels waren echt lastig te zien en wil echt niet te ver knippen!Β 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 7 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Nou ze voelen zich weer helemaal beter en komen er weer samen aangesneld als ze denken dat ik iets lekkers heb π 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Het was wel nodig om de nageltjes te knippen dus. πΒ Goed gedaan, gelukkig kijken ze niet om in wrok en is lekkere dingen scoren toch belangrijker in het leven.Β π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 @MiekmoekΒ je kan beter over 14 dagen / eenΒ maand weer een keer moeten knippen, dan dat je te ver knipt en een bloedbad veroorzaakt.Β Β Als ik de snoetjes zie, is het je al vergeven πΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutlerο»Ώ Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Ahhh wat een snoesjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Die koppies!Β π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 7 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2021 1 uur geleden zei Evee: @MiekmoekΒ je kan beter over 14 dagen / eenΒ maand weer een keer moeten knippen, dan dat je te ver knipt en een bloedbad veroorzaakt.Β Β Als ik de snoetjes zie, is het je al vergeven πΒ Ja klopt, was mijn gedachte inderdaad ook. Maar alsnog best lastig zo voor de eerste keer.Β Β Maar ja, dat ze zo op je af komen, is altijd leuk om te zien π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 7 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2021 48 minuten geleden zei Jamesthebunnybutlerο»Ώ: Ahhh wat een snoesjes! Β 3 minuten geleden zei Punky punk: Die koppies!Β π Jaa ππ Β 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Ach, wat een droppies. Wie is Billy en wie is Saar? Billy de hangoor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 7 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Zojuist zei Punky punk: Ach, wat een droppies. Wie is Billy en wie is Saar? Billy de hangoor? Yes, in 1 keer juist! Hij is soms echt gewoon een bolletje konijn. En een beetje onhandig π Saar is juist heel sierlijk en kan mooie sprongen maken.Β 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 7 mei 2021 Delen Geplaatst: 7 mei 2021 Leuk dat Billy hangoren heeft. Ik vind dat er altijd zo schattig uit zien. π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 8 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2021 Lekker kussentje die Billy π 15 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.