Ga naar inhoud

Billy en Saar

Miekmoek
 Delen

Aanbevolen berichten

Je mag lekker meelopen met "de massa", hoor! Saar en Billy zijn goede modelletjes, passen prima in de mode trend....al is Saar nog een beetje kopschuw voor de camera.😁

Β 

Β 

En je weet het, hè: niet conformeren aan de massa is net zo goed conformeren, alleen aan een andere groep. 

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Haha deze is ook wel heel leuk! πŸ˜‚ Zat ze niet klem?Β 

Dat is toch heen wc-rol? 😳

Haha nee, het is geen wc rol πŸ˜‚ Het is een stukje hard karton waar het vinyl omheen zat gerold toen we het kochten. Het enige karton wat zo hard is dat ze het niet op kan eten en er alleen aan kan knagen πŸ˜‰

Β 

Ik gok dat als de rol langer was geweest ze best kans had om vast te komen zitten. Ik denk niet dat ze er nu vast kan komen te zitten ondanks dat ze er wel helemaal doorheen zit met haar koppie. Maar ze krijgen hem toch alleen onder toezicht, just to be safe..Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Aaah wat schattig zo languit πŸ₯°

Ja echt he? Super lange pootjes helemaal uitgestrekt.. Verdenk Billy ervan dat hij ook languit lag tegen Saar aan, maar snel rechtop ging zitten toen ik binnen kwam. Je zou maar zo gezien worden πŸ˜…

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago zei Miekmoek:

Kom ik net thuis, zie ik deze 2 😍

20210416_195206.thumb.jpg.2f69484193c28180d488317ec41c43b8.jpg

Very sexy pose. Ah ik zie dat jij ook zo'n hooi bende in huis hebt. Ik heb soms t gevoel in een stal te wonen. Al heb je net stofgezogen. Noellie doet even een dribbelrondje en overal ligt weer hooi. Hou dan ook niet zo van onverwachtse visite.Β Gelukkig ligt het bij jou op 1 plek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago zei Boefje:

Very sexy pose. Ah ik zie dat jij ook zo'n hooi bende in huis hebt. Ik heb soms t gevoel in een stal te wonen. Al heb je net stofgezogen. Noellie doet even een dribbelrondje en overal ligt weer hooi. Hou dan ook niet zo van onverwachtse visite.Β Gelukkig ligt het bij jou op 1 plek.

Haha jup, altijd een lekkere hooibende.. πŸ˜„ Ik ben wel blij met m'n binnenkooi, want meeste hooiresten liggen erin en worden niet zo snel door de hele woonkamer gestrooid. Alleen eten ze idd aan de buitenkant van de kooi ook hooi. Heb daar nu een handdoek liggen, blijft het hooi aan plakken en gaat het ook niet de hele woonkamer door. De tapijttegels waar ze op liggen doet gelukkig ook aan een hoop hooiplakkerij.Β 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .