Ga naar inhoud

Opvang Joy hup quiz!

Aanbevolen berichten

Hoera, het is eindelijk (bijna) zo ver! Ter ere van het 1000ste konijn in onze opvang organiseren we op 23 april om 20:00 een online hup quiz! Je kunt meedoen door je aan te melden bij onze Stichting Konijnenopvang Joy groep op Facebook. In deze groep vind je ook meer informatie.

May be an image of rabbit and text that says "995 Rupaw Kirito Mississippi Dakota Joe Bunden Bunnie Sa... Kamala Hont"

Deelname is gratis, maar een vrijwillige bijdrage waarderen we enorm! Dit jaar gaan we de binnenhuisvesting van de konijnen aanpakken, zodat we de volgende 1000 nóg betere zorg kunnen bieden. Alle opbrengsten van de hup quiz gaan naar het potje voor dit project.

https://www.facebook.com/groups/444880335848069

• Vind ik leuk 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ennnnnnnnnnn 170 euro in het potje voor de nieuwe huisvesting dus in alle opzichten een geslaagde quiz 🥳 dank voor jullie deelname en donaties!

Ja normaal kun je dat inzien, maar hij liep vast! De techniek zat niet mee! We hebben nog een kleine plottwist wat betreft de winnaar, want hoewel @Bammyflurry met de eeuwige roem naar huis gaat waren

Hou op, schei uit. Gebed zonder einde vrees ik. De pus was weg, dus het gat kon eindelijk na 4 weken dichtgroeien. Stopt ze een dag later weer met eten en nu is er weer een bult op de plek van het abc

Ja helaas wel! We vonden het lastig om het op een andere manier te faciliteren. Ik ga nog even testen of het ook een beetje makkelijk via YouTube gaat, kan zijn dat we dan gewoon via allebei tegelijk doen maar dat post ik dan hier nog!

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Leuk! Gaan de vragen over konijnen in het algemeen of over de konijnen in de opvang bij jou? Want voor dat laatste volg ik je denk nog niet lang genoeg 😉

Het is een mix van algemene konijnen kennis vragen, vragen over de opvang in het algemeen en specifieke konijnen. Bij de algemene vragen moet je bijvoorbeeld ook denken aan vragen zoals Hoeveel konijnen zonder tanden hebben we in totaal opgevangen. Niet letterlijk deze vraag natuurlijk haha. Maar dat zijn dus vragen waar Zelfs ik flink naar moet speuren, dus dat is meer een kwestie van gokken dan heel veel kennis van de opvang hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden zei Evee:

Leuk!

Ik ben op vrijdagavond om 20 uur meestal niet op mijn scherpst, maar ga toch mee doen haha 😄

Dat zal wel voor meer mensen gelden, maar volgens mij ben jij op halve kracht nog steeds een wandelende konijnenkenniskanjer. 😁

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Marjoleink:

Mijn ex-man vraagt of de eerste prijs een konijn is. Goed idee, @Dollie?

Volgens mij is dat wettelijk verboden 😁 had al geprobeerd om Mars als eerste prijs te doen bij de vrijwilligers quiz maar de winnaar wilde hem niet 😱

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago zei Dollie:

Volgens mij is dat wettelijk verboden 😁 had al geprobeerd om Mars als eerste prijs te doen bij de vrijwilligers quiz maar de winnaar wilde hem niet 😱

Klopt, dat mag niet, staat in de wet dieren. Zo makkelijk kom je niet van Mars af 😉

Artikel 2.13. Verbod op het gebruik van dieren als prijs 42 Het is verboden dieren als prijs, beloning of gift uit te loven of uit te reiken naar aanleiding van wedstrijden, verlotingen, weddenschappen of andere dergelijke evenementen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago zei Dollie:

Ontslaan zou ik zeggen!

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...
  • Evee plaatste dit topic in de spotlight

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .