Ga naar inhoud

Blaasontsteking?


Snuffelman

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Ik post dit wat laat in de nacht 😅 Maar nu dat ik Snuffeltje regelmatig nacheck doorheen de dag merk ik dat er precies nog iets anders is dat hij me wilt laten weten? Telkens als ik naar hem toe kom springt hij heel snel naar me toe en begint hij meteen aan z'n achter lichaam te likken maar kan hij precies niet aan de plek waar hij juist wilt zitten? Hij maakt dan zo'n gek geluidje, precies een snurk/knor achtig geluidje en kijkt me dan terug aan van "help me is even". Ik heb geprobeerd zachtjes te voelen met handschoenen waar het juist is en hoe dichter ik bij zijn privé stukje kwam hoe onrustiger hij werd, plots begon hij gek te springen, alsof hij veel adrenaline had! (dit deed hij vroeger ook toen hij in de tuin speelde) Zijn oortjes stonden ook naar boven, heb vaak gelezen dat konijnen dan nieuwsgierig zijn? Ik weet het allemaal niet zo goed, ik merk ook wel dat sinds de EC actief is, hij een stuk minder plast dan ervoor. Ik ga maandag sowieso naar de dierenarts om zijn medicatie te halen dus maak ik ook een video om te laten zien aan onze DA of dit iets betekent (met mijn uitleg erbij). Aangezien ik me nogal snel zorgen maak wou ik dit toch even plaatsen, misschien dat iemand me hiermee kan helpen? Kan het een blaasontsteking zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .