Koosje Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 (aangepast) De bedoeling van dit spel is dat je een limerick verzint en hier plaatst zodat een ander ook kan meegenieten 🙂 Natuurlijk kun je ze van internet plukken maar zelf iets bedenken is toch echt wel het leukste. Ik trap af.  Er was eens een vrouw met konijnen die moest van de dokter gaan lijnen Maar oh wat een strop ze lust zó graag drop Nu moeten de snoepjes verdwijnen  10 april 2021 aangepast door Koosje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Ha, leuk topic😄  Er was eens een baby uit Abcoude Die uit verveling altijd op kleren kauwde Haar moeder werd er horendol van En raadpleegde haar man Die ten einde raad een speelhuisje bouwde  Ik heb maar wat bedacht, want het is nog best lastig! (Zoek geen logica in deze limrick, want die is niet te vinden 🙈) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 11 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2021 Heb er nog eentje..  Een kereltje lief uit Bourtange Die wilde een kamer behangen Hij voelde zich slap en viel van de trap Nu zit hij met vuurrode wangen 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 (aangepast) Ik ga het ook eens proberen:   ik ging het ook eens proberen en raadpleegde twee hoge heren het liep nogal moeilijk op deze manier dus toen raadpleegde ik er maar vier nu gaan ze me alle zes eren   ik hoop dat het klopt zo..... 🙈 14 april 2021 aangepast door Annasbeestenbende 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 (aangepast) Zekers mooi @Annasbeestenbende maar het moet eigenlijk zo als in het liedje gaan. De onderstaande streepjes stellen de woordjes of lettergrepen van de woorden voor. Â - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Â Zoals dit. Â Een ventje besmet met corona die at liefst een toetje van Mona Maar O wat een strop Zijn toetjes zijn op Krijgt zo eerst een shotje Moderna 14 april 2021 aangepast door Koosje 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Ik zou graag een bijdrage leveren aan dit topic, maar limericks zijn niet zo mijn ding 🤣 Ik weet nog dat ik voor de basisschool ooit een limerick moest schrijven en dat echt verschrikkelijk vond, het lukte gewoon niet, terwijl ik best kan dichten 😂 Uiteindelijk heeft mijn moeder er toen één voor mij geschreven, en die heb ik ingeleverd 🙈 Ik weet nog dat het over een giraffe ging.  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 mei 2021 Delen Geplaatst: 4 mei 2021 @Koosje Ik doe een poging:  Een klein, wit konijntje uit Drenthe, die zat toch zo erg op zijn centen. Maar oh, wat een pech, zijn geld was plots weg. Wat zijn konijnen toch krenten.  2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Er was eens een schutting in Breda Pas twee jaartjes jong van de gamma Toen kwam er een storm De troep was enorm Nu moet alles weg uit mijn schema 😂 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 19 juni 2022 Delen Geplaatst: 19 juni 2022 En nu kom ik Met mijn vaderdag-limerick Een vaderhond uit hispania Trakteerde zijn puppy's op ranja Toen kwam er een worm Die blies als een storm Rommeldebom De ranja om Oh wat stom! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 (aangepast) Flo kreeg een huis met hooi op het dak. Hij knaagde hard en met veel gesmak. Was het frustratie, door zijn relatie? Hij wilde niet dat zij die verbrak. 30 augustus 2022 aangepast door To van de Veluwe 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 Rosie zag het dak nu zonder hooi. "Flo, wat maakte jij een pokkezooi! 'k wil een nette vent, die zijn huis niet schendt. Ruim maar op en maak 't geheel weer mooi." 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 Flo luisterde naar haar wijze raad, en kwam in actie met woord en daad. "Please geef mij een zoen, 'k zal dit nooit meer doen." Zij kuste hem en was niet meer kwaad. Â 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten