Ga naar inhoud

Het BB baktopic

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Miekmoek:

En? Is ie gelukt? Bannoffee moet sowieso wel lekker worden, ook al ziet ie er niet uit 😄

Hij is gelukt!

Sterker nog, hij ziet er beter uit dan het gross van mijn creaties! Maar nog steeds erg rommelig 😂

Behold:

IMG_20210515_220117202.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Ondanks dat lief nog druk aan het lijnen is om weer in bikini te kunnen rond dwarrelen (we gaan eigenlijk nooit naar het strand🤨) heb ik maar eens een poging gedaan om bananen muffins te bakken. Doel bewust wat kleiner gemaakt zodat lief er misschien ook wat van neemt, helaas geen mooie paddenstoelen vorm.

De bannen zijn nu wel mooi op😀.

8389FD49-9F99-49E8-A0D1-024988985FAD.thumb.jpeg.6c0ed91b7b5cc74fbabc81e04b0b237a.jpeg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

De resultaten van mijn baksessie gisteren:

Triple chocolate cake (dus chocolade cake met witte, melk en pure stukjes chocolade erin, afgewerkt met ganache van pure en witte chocolade)

En rainbow cookies.

Beide glutenvrij en de enige lactose die erin zit komt van de m&m's en stukjes chocolade, verder heb ik zelf wel lactosevrije producten gebruikt. 

20210717_100427.jpg

Screenshot_20210717-120537_Gallery.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .