Ga naar inhoud

Milly en Gijs

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
7 minuten geleden zei Miekmoek:

Mogen ze die helemaal opeten? Ik heb hem hier laatst weggehaald (nog niet weggegooid) omdat ze dat karton in sneltreinvaart aan 't oppeuzelen waren

Ja hoor! Het is heel hard, dus zoveel vreten ze er hier niet achter elkaar van. Ze doen best lang over zo'n hele kubus. Nou zijn deze twee ook niet gevoelig op hun buikje, ik maak me er niet druk om iig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
16 hours ago zei Jamesthebunnybutler:

Haha, waarom is Milly een aparte? 😉

Haha waar zal ik beginnen. Ze komt blij op je af rennen, port tegen je enkels enzo en rent dan heel hard weg als je haar aandacht geeft, of wee je gebeente een vinger naar haar uitsteekt. 

Als er eten in het spel is verandert ze in een gevaarlijke pitbull die als een debiel keihard grommend rondrent en je vingers en de bak er bij opvreet als je niet oplet. Lijkt ook steeds erger te worden. Nog nooit een konijn gezien dat in deze mate over de flos gaat van eten 😅.

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja het is een maf stel bij elkaar, stelletje grappenmakers. Maar ze zijn wel lief hoor. Gijs laat zich wel een beetje aaien, ze slopen weinig, zijn perfect zindelijk (nu de stoel weg is), zullen je nooit expres bijten en ze zijn super nieuwsgierig, brutaal en blij! 

Enige wat ik wel denk bij deze twee, als ze een keer echt ziek worden, in die mate dat er langdurige behandeling nodig is, dat gaat gewoon niet, kun je ze echt niet aandoen. Dan moet ik sneller kiezen voor inslapen dan ik anders zou doen. Maar hopelijk blijven ze nog lang gezond 🤞.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .